sunnuntai 13. tammikuuta 2013

opasta mua aurinko mä pelkään pimeää.

 hulluutta multa sanoa mutta oon tyytyväinen mun hiuksiini!
 jep.. :-D mun huone menee aika helposti ja nopeesti tähän kuntoon. saan parin päivän välein siivoilla tätä pientä luksustani.
uus rakkaus kielikoru
mun seiskaluokan kuvistyö. kansio joka on täynnä mun unelmia, haaveita ja elämää. se on vielä vähän kesken, mutta tuun jatkamaan sitä !
takka, kaakoa, mandariinit, siskon kutomat villasukat, ja ihana uus villapaita on rakkautta. tän päivän mä oon vaan ollu kotona. sisko kävi täällä ja nyt masa istuilee mun sängyssä. huomenna koulun jälkee peterille. maailma heittelee mua täälä, mutta kaikesta siitä huolimatta mä aijon pysyä, olla ja elää täälä. täällä päin mailmaa kaikki on vähän hassusti, mutta mulla on kainalo missä on turvallista olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat