keskiviikko 6. helmikuuta 2013

avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa niin täydellistä, että pelottaa.

 pelkään, että aika ajaa meidät erilleen, mitä sitten teen. mitä sitten teen?
rakastan mun luokkaa, rakastan niitä ihmisiä jotka on mun
ympärillä siellä, rakastan niitä hymyjä, naurua, asioita, ja kokemuksia
mitä me tehää yhessä. me halaillaa toisiamme kesken koulu päivän,
me jaataa ruuat, juomat, tupakat, kaikki ! me autetaa tosiamme jos
on jollakulla hätä. me ei jätetä ketään meistä yksin. meil on fb ryhmä
jossa jaataa fiiliksiä, asioita yms. me pidetää kädestä kii, vielä niin
kauan kunnes kesä meidät erottaa. ekana päivänä
mua pelotti paljon että jos en kuulukkaan tänne, entä jos mä jään yksin.
mä en osannu edes toivoa mitään näin hyvää. me kaikki ollaa tosi erilaisia
mut just se tekee meidän luokasta ainutlaatuisen

ps. oon ihan rakastunu tähän uuteen paitaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat