keskiviikko 27. helmikuuta 2013

onnellisuus on täällä, onnellisuus on meillä.

tervehtikää mun rakkaimpiani
sinä ja sun ihanat silmät & mysteeri hymy. kainaloon nukahkatamista & meidän jalkojen
kiemurtelua peiton alla. lähekkäin olemista & vielä lähemmäks tulemista ja kovempaa
kiinni pitämistä pelottavissa kauhu leffan kohtauksissa. aamukahvi, aamupala & sä mun 
vieressä. naurua, kyyneleitä & lohduttava syli.tunne että tässä mun on hyvä olla, en halua
mihinkään muualle enkä mitään muuta. onnelliset me!

kevät tulee kovaa vauhtia ja se saa mut rakastamaan kaikkea!:-)

2 kommenttia:

  1. kaikki matkittu grimace-natalialta ? keksi jotain omaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mua naurattaa:-D koska en oo todellakaan mitään matkinu naukkikselta:) tos on yks samantapai kuva ku nataliallaki on ollu, mutta niin monella muullaki! en mä tee blogia matkiakseni muita, mä teen omanlaista ja oman näköstä:-) mä en nää tässä postauksessa, yhtään naukkismaisuutta!

      Poista

Lukijat