maanantai 29. huhtikuuta 2013

vapaudel ei oo hintaa ja villi sielu tietää sen.

mä oon vaan oleillu parhaassa seurassa, ja rakastunu mun ryhmän lapsiin! warm bodies leffasta haluun vaan sen sanoa, että käykää ihan jokainen kattomassa se! vaikka mulla tuli siitä tosi paljon twilight mieleen, niin ei se silleen haitannut koska juoni oli eri. tossa leffassa vaan kuvataan niin hyvin uskoa parempaa, rakkautta ja erilaisuuden hyväksymistä.

ps. viikon koho kohdista on pakko kertoa : muru vei mut leffaan, yö picnic möysän rannalla mihin peter mut vei ja oli ottanu vilttejäkin mukaan, koska tietää että palelen törkeen helposti, yö ajelu pitkin ahtialaa, sun hymy ja sun vierestä herääminen, se kun pidit musta huolta, ja tulit 20km päästä mun luo koska mulla oli paha olla, itkin sun kainalossa ja lupasit että kaikki järjestyy. sun turvalliset käsivarret mun ympärillä.

2 kommenttia:

Lukijat