maanantai 8. heinäkuuta 2013

"ei luulis sitä haittaavan paljo sä syöt jos nyt et sen ruokii syö."



Summer up ei menny ihan niinkuin piti, mutta oli tosi ihana nähä tuttujua pitkästä aikaa. Me käytii perjantaina pikasee hakemassa nastolasta yhden tytön vaatteet ja loppujuomat. ja mä vaan katoin, kunika sä nautit, laulat, hymyilet, nautit lonkerosta ja tuuli heittää sun hiuksia. - mä tunsin olevani elossa. lauantaina mä kävin vaa nopsaa summer upissa ja menin loppuillaks mamille. Eilen mulle tuli lapsenvahti keikka, eikä yhtään haittaa. nikke on niin ihana lapsi! polskittii uima-altaassa, leikittii & ku sain niken nukkumaan, alettii kaitsun kanssä väsää herkku iltapalaa. tänään oon käyny isin kanssa syömässä manhattanissa, ja siskon pitäs kohta tulla käymään täällä!:-)

2 kommenttia:

Lukijat