tiistai 30. heinäkuuta 2013

kun taas nähdä saan sinitaivaan, se mua muistuttaa kuinka suurta kaikki pieni onkaan.

mä löysin meidän vintiltä yks päivä pari pahvilaatikkoa, jotka oli täynnä mun kamoja. tänään, kun kerkesin raahasin ne huoneeseeni ja aloin tutkimaan niitä. vaikka kuinka paljon lens turhaa tavaraa roskii, löysin hyödyllisiäki asioita, esim huulirasvaa ei tarvi ostaa hetkee!:-D löysin myös tossa kuvassa näkyvän kanssin joka oli täynnä tavaroita mun omaan kotiin! mä päätin siinä samalla siivoilla mun huoneen laatikoita, ja tavaraa löyty niin paljon että....
 otin pyörän alle ja polkasin keskustaa ostamaan säilömis tilaa! ekaa kertaa onnettomuuden jälkeen mä uskalsin nousta pyöränkyytiin. n. vähän yli vuos sitten kävi nimittäin näin........
tän kanssa tuskailtiiki sitten n.4kk ! kepit, vahvat kipulääkkeet, en saannu ku minishortsit jalkaa ja se oli syksyllä tosi kivaa (Y), antibiootit, ja vielä lopuksi toi tulehtu ja jouduin käymää kuukauden ajan kaks kertaa viikossa repimässä tosta kuolluta rupea pois.
löysin muutaman tollassen kivan korin & cosmon! pienempi kori täytty kaikilla mun allergia lääkkeilä yms, ja niitä oliki sit iha kiitettävä määrä! ja isompaan koriin meni kaikki hiusjutut, rasvat, harjat, hajuvedet, tekokynnet, kasvonaamiot yms. Ihanaa ku on kaapeissa taas tilaa & ja omaan kotiin taas pari juttua lisää;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat