maanantai 26. elokuuta 2013

hetken maailma on tässä.


1. isin viestit on aina yhtä mukavia. 2. tulee syksy:-( 3.meitsii 4.puspus
1. aamu kahvia ulkonaaaa. 2. sisko & vuos 97! aika ihnu. 3. ujee chillii 4. kävin yks päivä ilmottautumas outokouluun, jeeee!!
1.meitsiii 2. aaa käytii emilian kaa syömäs subis. 3. otettii lepii kullan kans. 4. meitsin kirkkain tähti taivaal, rakastan sua
1. siskon villasukat on parasta! 2. icegream time 3. taas... 4. sisko
1. .. :-D 2. teetä muumimukista, parasta. 3. jejeje. 4. no safkaaaaa !

oon juossu aikalailla joka paikassa. nähnyt monia kavereita, käyny kahvilla, syömässä yms. kävin myös ilmottautumas aikuislukioo enkun, terveystiedon ja psykologian kursseille, jee!:-) ne alkaa vasta jossain tos syyskuussa. tää viikko on onneks rauhallisempi mut silti tuntuu ettei saa menoja ängettyä mitenkää tähän samaa viikkoo. oon löytäny uuden rakkaus bisiin, pistepiste - hetken maailma on tässä.

ja sit ihan mielettömään asiaa!! me lähdetään seuraavana jouluna lappiin!!! oon aina halunnu viettää joulun lapissa, kaikkien nietoksien revontulien yms keskellä, lapissa on paras joulutunnelma. enkä malttais odottaa!! mutta tästä sitten lähempänä hehkutusta:-D kuitenki, ekaa kertaa kun lapissa kävin, mä rakastuin! ja siitä asti oon haaveillu pääseväni lappii takasin, ihan mahtavaa!!

ps. mut löytää instagrammist nimel janettenikki !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat