maanantai 19. elokuuta 2013

kaunis, julma maailma.


 kun sä kerrot mulle miten sä näet & koet maailman, se saa mut surulliseks. rakastan satamoja, vettä, en voi olla itselleni sinä. kaipaan hellyyttä & sun kättäs. naurua, hymyä. kaikkea sinussa. mulla palaa kynttilä koska on jo niin pimeää, syksy tulee & se pelottaa mua.
mä makasin eilen yöllä keskellä tietä, kuuntelin musiikkia & poltin tupakkaa. maailma oli kaunis. oli aivan hiljasta ja puoli maailmaa nukkui. mä katoin tähtiä jotka toi mieleen sinut & sen kun sanoit että mun kettureppu on vitun upee, ja kuinka varastaisit sen vielä ittelles kun olen teillä. sinä poika joka häpeät vartaloas, älä tee sitä. sinä tyttö, jonka jalat on mustelmilla, koska hakkaat itteäs aina syönnin jälkeen, lopeta se.

me jokainen ollaa ainutlaatuisia, arvokkaita, ja meillä on vaan yksi elämä, nauti, elä, rakasta, sillä huomenna kaikki voi olla menetetty. älä tuhlaa elämääs häpeämällä itteäs tai pelkäämällä ruokaa, sillä jokainen näkee sut eri silmin kuin sinä itse. ruoka on hyvää, & se on ainut keino meidän elää täällä on syödä sitä. hymyyn tarvitaan 17 lihasta, kulmien kurtistamiseen 43. hymyile siis, ja kerro että rakastat vielä kun voit.

mä nostan jalat taivasta kohti ja maailma on mun. mä haaveilen new yorkista, enkä enää pelkää mäkkäriä. mul on maailman parasystävä & te kaikki muut. mä kasvatan mun hiukset pitkiks, otan ankkuri tatskan ranteesee muistuttamaan mua siitä että ilman toivoa ei voi elää. mä yritän hymyillä huononaki päivinä, ja kertoa joka päivä että mä rakastan. ja kun mä voin syödä normaalisti, eikä mun kehosta enää löydy pieniä punaisia polkuja jotka ovat kipeitä, vain umpeutuneita polkuja, haaleita jonne mä en enää palaa, tekee mut onnelliseksi.

ootte rakkaita & ainutlaatuisia!!

6 kommenttia:

  1. Moi!(:
    Sinut on haastettu blogissani :http://veeraarola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi! ihanaa kun olet haastanut mut, mutta oon aikasemminki tehnyt tuon jo, ja se ei tunnu ihan omalta jutulta:-) kiitos kuitenki sikana!

      Poista

Lukijat