maanantai 12. elokuuta 2013

vielä kyyneltenki läpi, mä uskottelen ittelleni että oot unelma joka saa mut hymyilemään.


ulkona sataa, ja mulla on kylmä. lämmintä kaakaota, puen päälle isoimman omistamani villapaidan, & kääriydyn peittoon. kun multa kysytää miten voin tai mitä mulle kuuluu, en osaa vastata, sillä mun olo on tyhjä. unelma joka sai mut vielä eilen hymyilemää, laittaa mut tänään itkemään.
mutta mä nousen. mä lähden huomenna parhaan ystävän luo mäntsälää & se helpottaa mun oloa. nyt mä vedän tiukemmin villapaidan mun ympärille ja lähen käymää tupakalla. ps. rakastan tätä mun medusaa!!

2 kommenttia:

  1. toivoisin et tuntisin sut et voisin auttaa sua jotenki ku vaikutat mukavalta ihmiseltä ja muutenki tosi symppikseltä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi,oot ihana! kuka olet? tuu laittaa mulle viestiä fb, löydät mut sielt janette nikki! :-)

      Poista

Lukijat