perjantai 18. lokakuuta 2013

mä en pelkää mitää sinun kanssasi.


sä kerrot mulle kuinka sä oot onnellinen, sä otat mut sylii kun mä itken ja pyyhit mun kyyneleet. Sä lupaat mulle asian joka on tosi tärkee mulle, & ku mä oon menossa, sä otat mua kädestä ja pyydät etten mä mee. ja mä jäin. Sä kiedoit mut tiukemmin otteesees, ja kaikki oli taas hyvin. Me valvottii aamuyöhön ennenku me vaan nukahdettii.

ja kun mä seuraavan kerran avasin silmät sä olit siinä mun vieressä ihan mun lähellä & mulla oli turvallinen olo. Sä pyysit et mä herätän sut ennenku mun täytyy lähteä sillä sun silmät ei pysyny auki. Muttaku mä tulin kertomaa että on satanu lunta, sä pomppasit sängystä ja juoksit ikkunan luo. Olit söpö. Me sovittiin että mennää kaakaolle ensilumen tultua & tiedettiin heti tänään mitä siis tehdään!
sä tulit saattaa mut ovelle & olit uninen. pussasit mua ja mä lähdin kävelemään lumisateesee ja mä en voinu kun hymyillä. & mä en pelkää kokea sun kanssas mitää. Mä tahdon vaan vetää sut tiukemmin mun lähelle & pitää sun kädest kii. pitää sut siinä.& mä en pelkää koska olet mun kanssa.
uskaltakaa rakastaa, sitä mäkin yritän koko ajan! ihanaa ensilumen päivää, mä lähen keskustaa hoitaa asioita:-)!

ps. sunnuntaina tulee vaate esittely postausta ku sisko pääsee kuvamaan:-) sinne asti tsau.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat