maanantai 14. lokakuuta 2013

mä pystyn olemaan onnellinen, vain sinun kanssasi.

meitsi.
jee, käytii siskon kans torstain dublinis, 2e hanois!
 koti katua:-)
 no meitsi taas..
 parasta!
 
 laivalt ostettu leffa & kindereii.
 mandariinit on parasta.
 näin franii yks päivä, ja käytii arnoldsis syömäs ja vaihtelemas kuulumisii.
 no mitä tähän nyt sanois:-D ps. toi paita on iha kiva!
muru taas:-)

mä en oikeesti tiedä miks, mut mul ei oo minkää näköst inspist tähän hommaa ollu pitkään aikaa. Mut oon epätoivosesti yritelly edes jotain kirjotella ettei tää ihan jäädy. En tiiä että onko mulla menny vaa into tähä koko hommaa, vai onks tää vaa tälläi vaihe. Mä oon ollu aika paljon tomin kanssa, mut myös nähny kavereita. Löytäny yhen maailman ihanimman neuleen mut makso miljoonii, jotenka sielä kaupan hyllyllä se viel nököttää. & se harmittaa mua sikana!:-( Oon käyny sairaalas ottamas mun medusan pois, koska se tulehtu. Ikävä sitä. Oon käyny siskolla syömässä & chillaamas.

mua ahdistaa & pelottaa sikana, mut samaa aikaaa oon silti onnellinen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat