maanantai 7. lokakuuta 2013

sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan.

mä oon miettiny maailmaa & sua. kun mä käyn yöllä tupakalla, tai kun syön teidän terasilla, tai kävelen yöllä kotii teiltä. on ihan hiljasta. ja mä rakastan sitä. ei oo mitään muutaku minä & maailma. mä katson maailmaa äärettömyyksii, päästä päähän, sen tähtiä ja pilviä, mä voin hahmottaa kuinka maailma on pyöree.
 näinä hetkinä mä oon ymmärtäny ettei maailma oo paha, eikä sen ihmiset. sairaudet on piruja, & ne saa aikaa pahaa. ihmismieli on sokkeloinen & niin vaikea ymmärtää. ja kun mä olen yöllä maailman kanssa kahdestaan, kukaan ei pysty satuttamaan mua. mä laulan & tanssin kotiin. öisin mä rakastan maailmaa. rakastan öitä.
yöllä mä uskallan hengittää. muttakun sä kävelet mun vieressä ja otat mua kädestä kiinni. haparoit mun hiuksia ja kerrot kuinka kaunis mä olen. kerrot kuinka onnellinen sä olet mun kanssa, maailma ei päivälläkään tunnu niin pelottavalta.

ps. mandariinit on parasta & rakastan olla sun lähelläs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat