sunnuntai 3. marraskuuta 2013

avautumisia.

mun oli pakko tulla purkaamaan jonnekki ja mä en keksiny kun tämän. muhun sattuu, sattuu niin paljon. mun olo on tyhjä & olematon. sä menit pois, sä laskit musta irti vaikka lupasit ettet koskaan mee, & sanoit mulle ettei me koskaan luovuteta. en tuu enää ikinä näkemää sun kasvojas ensimmäisenä aamulla ku herään, en tuu enää koskaa nukkumaan sun kainalossa, en tuu enää koskaan saamaa sulta pusuja, nauramaan sua kanssa, enkä koskaan tule tuntemaan sitä turvallisuutta ja onnellisuutta mitä tunsin sun lähellä. & mikä pahinta, mä en tuu enään koskaan kuulemaa että sä rakastat mua..
 

mä en halua päästää enää ikinä ketää lähelleni. meidän piti olla ikuista. & kaipaan sua jo nyt niin paljon. 'mutta mä tarvitsen sinut.' mä haluan sinut, ja vain sinut. Mä oon aina pelänny rakastumista, mutta mä en pelänny sitä sun kanssa. se kaikki tuntu oikeelta & pelottomalta.niin turvalliselta. sun kanssas mä uskalsin rakastaa, & vain sun kanssas mä pystyn olemaan onnellinen. ei koskaan enään öitä kun otat mut tiukemmin otteesees ja heti ekana aamulla kerrot että sä rakasta mua. et enään koskaan tule kertomaan mulle kuinka onnellinen sä olet mun kanssa.

ei koskaan enään sitä mitä meillä oli..  & jos saan pyytää älä mene pois, älä jätä mua yksin. mä en voi olla ilman sua. mua sattuu.. mä soitan biisiä mitä me kuunneltii, mistä sä lähetit kertosäteen mulle ja vaan itken ja itken. en osaa muuta. en tiedä mitä muuta mun pitäis tehä. päivät on tyhjiä ilman sua. aika on olematonta ilman sua. kaikki mitä me suunniteltii tekevämme, on poissa. me ei koskaan tulla tekemään niitä, & mä haluisin kokee kaiken just sun kanssa. en kenenkää muun kanssa.. & tänään mä vihaan maailmaa, huomennaki ja vielä pitkän aikaa.

mä rakastan sua..

14 kommenttia:

  1. tunsin kuinka kyynel vierähti mun poskelle jo kolmannen rivin jälkeen. viimeistä riviä en meinannut enää pystyä lukemaan koska silmäni oli kyyneleistä sumeat. en mä yleensä itke. enkä mä tunne sua. mutta silti. mä oon pahoillani sun puolesta. muista oot aivan mieletön, vahva ja kaunis ihminen!! ISO hali !!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuka ihana sä olet? kiitos tositosi paljon. <3

      Poista
  2. mä oon täälä kulta♥ mä vihaan sun kanssa maailmaa ja mä pidän sua niin kauan kädestä ku sä sitä tarviit. muista muru, et sä oot maailman paras ystävä!♥

    VastaaPoista
  3. voimia paljon! :( tuli kyyneleet silmiin kun luin tota tekstiä..

    VastaaPoista
  4. ite oot kuoppas kaivanu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hä? ensinnäkin miten sä voit tulla sanomaa noin kun et tiedä todellisia syitä? & toiseks miten sä edes pystyt sanomaan noin? jos jollain ihmisellä on valmiiks paha olla, mä en ikinä vois sanoa ilkeest ja pahentaa pahaa oloa.

      Poista
  5. oon tosi pahoillani sun puolesta ! vaikka en sua tunnekkaan, en haluis sulle silti yhtään mitään pahaa enää. muista, että aika kultaa muistot. sä oot vahva ja sä pärjäät. ihan varmasti pärjäät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huhhu mist teit ihanii tulee? kiitos sullekki ihan hirmusesti <3

      Poista
  6. Tos tekstis on kaikki mitä mä itekki tunnen just nyt, enkä mä oo pitkää aikaa enää itkeny sen takii enneku nyt. Sä näytit sillon kerran niin onnelliselta. Oon niin pahoillani sun puolesta :( mut oot selvinny tänne asti, kyllä sä jane selviit jatkossaki

    VastaaPoista
  7. Kiitos ihan sikana sara! Voimahali sulle! <3

    VastaaPoista
  8. voi mä en tiennyt=( älyttömän ihana teksti mutta oon pahoillaan että sulla on paha olla, paljon voimia kulta=(♥

    VastaaPoista

Lukijat