torstai 7. marraskuuta 2013

ja mun sydämeni rikki on mut' silti paikallaan

 mä mietin että miksi aina kun saisi nukkua nii herää aikasii eikä saa unta, mutta sitten kun pitäisi herätä johonki aikasii nii ei sitten millää jaksais eikä nappais? oli tosi tylsä aamu..
 oon nähny teemua & hajonnut triossa. teemu otti mut sylii ja lohdutti samalla ku musta tuntu että mä kuolen.
 pahan olon karkottamiseks ei tarvittu kun suklaata ja tekstailua yhen ihanan kanssa.
 sisko kans amarillos tänää, jee.
 vaikka mä olen rakkaudesta rikki, halusin silti ostaa syklaalevyn jossa lukee monella kielellä rakkaus & se on musta aika söpö!
namnam:-)

mä en tiedä. mulla on paha olla mutta silti mä yritän mennä. mä hukun maailmaa. mä hukun tähän kaikkeen minkä vaan itken ulos mutta ei siltikää katoa tai vähene. voiku voisin vielä kerran kertoa sulle että rakastan sua. todellisuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat