sunnuntai 24. marraskuuta 2013

mä tahtoisin levätä kielletyllä iholla.






heippa! mul on ollu ihan kauheesti tekemistä. oon nähny juusoa, käyny nealla, käyny kaakaol robbert's coffee:s sannan kanssa, (siel on muuten maailman parast kaakaot!!) käyttäny kissan eläinlääkärissä, kattonu frendien 2tuottaria pitkälle yöhön & eilinen päivä meni taas sannan luona. mä punasin huuleni, näyttääkseni vähän pirteemmältä, sillä on tässä itkettykki jonkin verran. mulla on käyny pari kertaa ajatus mielessä et värjäisin punaset hiukset, mutta toisaaltaa mä en uskalla. ne on niin vaikea saada pois, ja yhdistellä vaatteisiin. mut mitä mieltä te ootte? pitäiskö värjätä punaset takasin? toisaalt houkuttais ihan sikana!!

haluisin levätä hetken sun kielletyllä iholla. oon niin väsyny. & sä olet nyt jossain niin kaukana. ikävä & erossa olo tappaa mut. mä yritän itkeä tätä ulos, mut ei, ei se auta. mä kaipaan sua, vaikken voi sitä sulle enään kertoa.

& yksi anonyymi tuli laittamaan mulle kommenttia edelliseen postaukseen että meinas tulla kyselemään kuluumisia edelliseen postaukseen kun musta ei ole hetkeen kuulunut, elikkä askii  (<- tota painamalla pääsette mun askii) voitte tulla kyselemään ihan niitä kuulumisiaki ja mua voi seurailla instagrammis nimel janettenikki :-)

2 kommenttia:

  1. oot kaunis oli sulla punaset tai blondit, mutta mä en värjäis punasiks koska sen värin ylläpitäminen on niin työlästä. ihanaa että tulit taas postaamaan, oot mieletön! HALI <3!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi vitsi, mistä ihan oikeesti teitä ihania tulee? & joo oon kans ite miettiny tota punasta ihan senki kannalta ku sitä sais sit olla koko ajan värjäilemässä, nii se ois vähän huono:-( hali sullekki ihanainen <3

      Poista

Lukijat