keskiviikko 20. marraskuuta 2013

mitä haluan lahjaksi?

1. tääl on lattiat talvisin ja syksysin aina hirveen kylmät & löysinki yhdestä kaupasta ton tapaset, mutta vielä ihanemmat tossut & rakastuin niihin heti! ja noi ois tosi kätsyt lapin reissullekki.
2. ah, kettureput on parasta! en tykkää käyttää mitää laukkui, tai kangaskassei, vaa nää kettureput on parasta, ja helpointa kantaa. mul on jo yks liila, mutta viininpunanen houkuttelis enemmän. kattokaa tota!! ihana väri.
3. & 4. muumiastioita! mul on jo monen monta, mutta koskaan ei voi olla liikaa ;-)


näin vähällä mä pärjään! Jotenki en tykkää lahjoista. joo onhan niit mukava saada jä tällee, mut en halua et ihmiset käyttää muhun rahaa. & ainaku kun mä alan miettimään, mitä mä tarvin nii en keksi ikinä mitään. mul tulee olo et mul on jo kaikki mitä mä tarvin - että en mä sit tarvi mitää lahjoja. mutta eihän isi ikinä niin helposti luovuta. & helposti ku käydään jossai kaupassa nii tulee sellai 'haaa isi toi!!' niinku muumiastiat & noi tohvelit:-D mä tykkään enemmän antaa ku saada & mun mielestä joulussa onki just se parasta että saa ostaa, antaa ja paketoida. tänä jouluna se vaan jää multa aika niukaks, kun pitää maksaa ite lasku, dösäkortti, lääkkeet yms. mutta mä yritän silti saada jokaiselle tärkeelle ihmiselle jotain pientä ostettua.

mitä te toivotte joululahjaks? :-)

2 kommenttia:

  1. OI ihanaa että tulit taas postaamaan :)! meinasin eilen illalla tulla kommentoimaan vanhaan postaukseen kuulumisia yms. kun susta ei oo vähään aikaan kuulunut mitään :D
    mäkin oon tosi huono pyytämään mitää lahjaksi ja oonkin nyt ihan hukassa kun porukka alkaa pikkuhiljaa kyselemään lahjatoiveita. on niin paljon mukavempaa antaa jollekkin jotain! ISO hali!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi miten ihana kommentti! Tällässii on tosi kiva saada!:-) & jos haluut jatkos kuulumisii tulla kyselee nii askissa voit!:-) kuka ihana sä olet?

      Poista

Lukijat