perjantai 13. joulukuuta 2013

järki vai sydän?


Sä soitatit mulle ton biisin, sä aloit itkeä, mä otin sut kainaloon, sä pyysit anteeks kaikkea. & kerroit kuinka sä itket öisin kun en ole enään sun vierelläs, kuinka sä kadut kaikkea sitä mitä mulle teit, eniten ikinä maailmassa. Siinä me itkettiin yhdessä, kunnes nukahdettiin. Aamulla sä sanoit mulle 'huomenta' & pusassit kaulaa. Mä oon niiiin kaivannu sua, mutta mä tiedän että helvetti alkaa taas. Mä en välitä. Ja kun sä suutelit mua, koko muu maailma unohtu. Oltiin vaan me, ihan niinku ennenki. Kyyneleitä ja paljon iloa, toisiimme kietoutumista & vielä vähän lähemmäks tulemista, kuinka sä kuiskasit mun korvaan 'öitä' & mä nukuin koko yön sun kainalossas.

kaikista pahin on se että tietää ettei pitäis,

aivot sanoo et ei saa mennä, mut sydän on jo siel..


2 kommenttia:

Lukijat