perjantai 6. joulukuuta 2013

pari vertailukuvaa.

Heippa. Vanhaa blogia selatessani n. vuos sitte vanhoi postauksia. Mä tajusin että oon muuttunu aika paljon. Ja vasta ekaa kertaa mä tosiaan havahdun tähän. En tiedä miten tää teitä kiinnostaa mutta ajattelin tulla laittamaan ihan vertailuks pari kuvaa!:-)
tammikuu 2011
huhtikuu 2011
kesäkuu 2012
ja tässä taisin olla pahimmillani. & en muista tarkkaan milloin tää olis otettu.
 tammikuu 2013. jouduin ambulanssilla tiputukseen, sillä mun arvot oli niin huonot. en ollut syöny muutamaan päivään. & tästä tavallaan alko se herätys et tän on loputtava.

mulla ei paljonkaa ole kuvia näistä ajoista koska en tykänny pahemmin olla kuvattavana.
mutta tässä muutamia siltä ajalta, enkä tosiaan muista varmaan kaikkia kuukausia niin just oikein koska tää oli niin hämärää aikaa mulle. en mä muista mitään muuta kun nälän, heikkouden ja sen armottoman pahan ja ahdistavan olon.


tilanne nyt:

c. Jarkko Tuominen.

Mitä sanotte? Olenko ainut joka näkee muutosta?
Voinko vihdoin sanoa että hyvä meitsi? Mä en halua enään päivääkään tuhlata tähän mörköö. Tää on viennyt multa niin paljon. Vihdoin mä olen häntä vahvempi.

2 kommenttia:

  1. Muutos on kyllä huomattava ja mukavaa kun olet saanut lihaa luiden päälle,tsemppiä : ) .Voisit yrittää saada vähän lihastakin,syömishäiriöstä toipuvat päästävät usein itsensä aika löllöksi helposti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos:-) mä alan hankkimaan lihasta kyllä sitten kun se tuntuu mukavalta ja olen valmis siihen!

      Poista

Lukijat