tiistai 14. tammikuuta 2014

-17, mutta onneksi takka tuli pelastaa minut.

mä en oikeesti enää tiiä mitä teen!! mulla oli tänään uusintainssi, enkä päässy siitäkään läpi. mä en vaan osaa. mul menee hermo tähän ja mun rahat. jes, lisää taas 230e siihe hommaa. ihanku mulla ei olis 460e parempaa käyttöä. mua oikeesti itkettää tää. puhelinlaskut pitäis maksaa, dösäkortti lataa ymsyms. mä en kestä... haluisin vaan luovuttaa koko helvetin autokoulun suhteen mutta isi on laittanu siihen niiiiiin paljon rahaa, etten mä voi.

mut vähän ilosimpii juttuihin, näin sannaa tossa yks viikonloppu ja dippailtii ruokaa, silleen tosi kiva iltapala koska toi on sillai kevyttä mutta silti täyttävää. eilen korkattii annin kanssa kuoharipullo, kun anni täytti sunnuntaina 18, oon kattonu frendei aika paljon, ja nauttinu parin päivän auringon säteistä, ja hymyillyt koko dösämatkan. Musta tuntuu et saan olla juoksemassa koko ajan, paikoista toisiin. kamala kiire koko ajan joka paikkaa. yrittääkää te jarrutella vähän enemmän:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat