keskiviikko 8. tammikuuta 2014

älä koskaan sano, ei koskaan.







mul on ihan armoton päänsärky & stressiä rahasta. mulla oli tänään inssi, enkä päässy läpi. 2lisätuntia, uusinta maksu ( mikä vitun uusinta maksu c'mooon? siit pitää maksaa että uusit koko homman..) & inssi tulee maksaa sellasset söpöt 230e... mä tarvitsisin uusia alusvaatteita, koska kaikki on pieniä tai rikki. en kestä tätä. sain mamilta pari kymppiä, jolla sain parit sukka paketit. Ihan hassuu miten alkaa arvostaa ihan näit parii sukka pakettiiki, kun joutuu kaiken maksamaan itse. Toivon vaan että enskuun päiväristeily onnistuis, eikä jäis tästä tyhmästä rahasta kiinni.

Lähiaikoin on tapahtunu paljon. mun paras ystävä janina on muuttanu lahteen ja aamulla kävinkin saattamassa sen kouluun, uudenvuoden alku ilta meni nealla, ja loppu ilta/yö baarissa toisessa kaveriporukassa. Oon tutustunu uusiin ihmisiin ja oleskellu pari päivää siskolla, käytii myös siskon kans kattomassa toi ainoat oikeat ja suomalaiseks leffaks oli tosi hyvä! Oon viettäny yöni vessan lattialla koska kaveri valtas koko sängyn & nähnyt ihanaa amandaa. viikonlopun suunnitelmat on vähän auki, mut jokatapuksessa tulee olee ihan mukavaa. Nyt jatkan frendien kattelua, palaillaa!

2 kommenttia:

  1. mikä sulla meni pieleen inssissä? itteänikin jännittää hirveästi edessä häämöttävänä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei muutaku et jännitin liikaa. pää tyhjeny enkä osannu enää ajaa:-D olin nukkunu viime yön vaan 3 tuntii koska jännitti niin rutosti, ja aamul oisin voinu vaa oksentaa siit kaikest pelost ja jännityksestä. tsemppiä sulle inssiin!:-)

      Poista

Lukijat