lauantai 25. tammikuuta 2014

i don't wanna fight anymore.






Ai mitennii tää on vähän juomatäytteinen postaus? :-D on kerinny jotenki ihan kauheesti tapahtumaan. Mulla on alkanu ns. koulu ja en ees muistanu et koulun käynti voi olla näin väsyttää, mut oon viihtyny mun ryhmässä tosi hyvin! Mul oli hetken kone ja iphone huollossa, mutta nyt oon saannu kummatkin takasin, tosin huollosta sain aivan uuden iphonen!:-) Mulla on ollu koko viikko aika täynnä menoa, oon nähny kavereita ja ollu ajelemassa, käyny kaakaolla, yms. Ajattelin koko ajan et ihanaa lauantaina saa levätä ettei tarvi tehä yhtää mitään, mut heti aamulla aloinki kyselemään ihmisiltä että mitä ne tekee tänää, koska tää himassa loikoilu ei oo mun juttu:-D Ehkä mä keksin jotain ja jos en nii frendit pelastaa aina!:-)

ainiin, ja banneri ei ole pysyvä. yritän vain saada uuden bannerin toimimaan niinkuin sen kuuluis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat