sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

hymy tytsy!

Ohgood en tiedä edes mistä alottais kun on tapahtunu niin paljon kaikkea. Oon viihtyny työharjottelussa vaikka se onkin vähän rankkaa. & ilmai kaakao on aina plussaa ;-) Jouduin ottamaan työharjottelun takia medusan pois, ja yllärri nyt sen ummessa... Näin eilen isoveljeä ja sen armejatakki on paras. Tuli niin sellai enemmän -tahtoo armeejaa, fiilis kun puki ton päälle ja käytti sitä koko illan. huhhu. Eilinen ilta meni ihanassa porukassa, vähän juodes, jutelles ja pitämäs hauskaa. niin chillii. Käytii myös yksi päivä kattomassa poikaystävän kanssa sinkkuna suhteessa leffan, ja se oli ihan jees. Join yksi päivä ennen töihin lähtöä meidän rappusilla aamu kahvin ekaa kertaa koko kevääseen. Olin ihan fiiliksissä keväästä ja niin ihanasta auringosta ja valosista päivistä. Olin ne päivät vaan yhtä hymyä! Oon taas tutustunut uusiin ihmisiin ja saannu pari syytä lisää mistä hymyillä ja olla kiitollinen.

Hei mä olen tässä miettinyt että kiinnostaisiko ketään jos tekisin facebookkiin mun blogille sellasset sivut? Täällä ei tuu niin paljoa päiviteltyä, mutta sielä päin musta kuuluis enemmän. Ajatuksia, ja päivän kohokohtia yms. Oisko kukaan kiinnostunut.? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat