perjantai 4. huhtikuuta 2014

ei välii, mis päin oot, beibi meil on bileeet

nää kuvat on muutaman viikon takaisia. Kävin sannalla & tarkotushan oli tehdä jotain hyvää ruokaa, mutta eipä paljoa välitetty siitä mitä aikaseks saatiin (en tosiaa muista nimiä.) pojat kyllä tykkäs, mutta me nirsoiltiin ja tilattii pizza :-D Meil oli pitkästä aikaa sellai kunnon ilta, sellai mitä meil yhdessä vaiheessa oli koko ajan. Teki oikeestaan aika hyvää vaan olla, juoda & jutella henkeviä. Kultakin tuli siinä parii otteeseen käymään, mutta pääsääntösesti oli sellai meidän kahden keskinen ilta.

odotan just että isi tois auton mulle ja pääsisin itseasiassa moikkaamaa sannaa! :-D Toi ilma on ihana ja ihan täydellinen napata muutamat asukuvat. Illalla lähen baarii muutamien kanssa, (tosin en juo, aloin absolutistiks. :-D) huomenna ois yhet illanistujaiset. ja ainiin pakko kertoa teillekkin: 
kävin yks päivä kylässä mun kummitädillä & kummisedällä. sain niiltä ämpärillisen siivouskamoja ja tulin siis ihan oikeesti mahdottoman iloseks ja kiitolliseks. niin ihanaa ! tänään isi osti mikron, ja sain muuten imurinkin. koko ajan tulee asioita lisää mun kotii, & muutto alkaa tuntuu vaan todellisemmalta ja ajankohtasemmalta koko ajan. en maltais odottaa kun pääsen sisustaa sen mielesekseni. tekemään siitä just sellassen kun mä haluan. enkä malta odottaa sitä ettei kukaan oo enään mäkätämässä mulle siitä että kävin salaa hakemassa yöllä ruokaa jääkaapista, tai ei tarvi miettiä että saanko sitten enään käydä suihkussa yms. tai ettei kukaan ole mäkättämässä kun oon jättäny jälkeeni vaan sotkua, & kuinka juon kahvia omassa huoneessa, ja huhhu. :-D

olo helpottuu puolella kun pääsee täältä omaa tilaa, tekemään asiat omalla tavalla. mutta tiedän myös sen että on siinä yksin asumisessa huonotki puolensa. mutta mä olen valmis. Mitä teille kuuluu? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat