tiistai 22. huhtikuuta 2014

lomalla oon :

1. käynyt satamassa kevään ekoilla pehmiksillä. 2. kuvannut itseäni part. 1 3. ottanu aurinkoa! rakastan näit säitä! 4. viettäny aikaa tuukan kanssa, tässä ollaa oikeestaan just lähdössä yökirkkoon.
1. kuvannu itteäni part. twoo 2. lähdössä baariiin. 3. kattonu ku tuukka hakkaa numeropelii, johon oon itseasias itekki jo koukussa, vaikka eka näin punasta tost pelistä :-D 4. istunu ikkunalaudalla & heilutellu jalkoja. 
1. kevään ekat grillailut kullan kanssa. 2. oon ajellu melkee 200km & janina oli yksi matkustajista. 3. no sieltä baarista ku toinen on _vähän_ humalassa :-D 4. asukuvaa. jalassa oli vielä balleriinat, muttei mahtunu tähän gollaasii. ihanaa ku ei tarvi enää survoo itteensä miljoonii vaatteisii.
1. kuvannu itteäni part. 3 2. <3 3. valmiita lähtemään baariin. (samaa baari reissua, en siis ole viettäny koko lomaani baarissa:-D) 4. & oon pakannu suurimpia ja turhimpia asioita jo pahvilaatikoihin. 
1. kuvannut itseäni part. 4 :-D 2. chillailuuu (& taas numeropeli menos:'D) 3. & 4. baariin lähdössä ja baarissa!

& oon käyny myös tivolissa, nähny muutamia muitaki kavereita, valvonu myöhään & nukkunu pitkään, nauttinu säästä & lomasta, tuntenu helvetinmoista kiitollisuutta, mutta myös helvetinmoista epätodellisuuden & pettämisen fiiliksiä. Enkä enään tiedä mitä teen kun ihminen kehen oon viiden vuoden ajan luottanu 100%, jonka luottamusta ja rakkautta mun ei tarvinut koskaan kyseenalaistaa, joka on puolet musta & tietää musta aivan kaiken, eikä mun oo koskaan tarvinu pelätä että se satuttais tai pettäis mua, nii tekikin sitten niin. silti rakastan sitä eniten ku mitään, mutten tiedä pystynköö antamaan koskaan anteeksi.. onneks mulla on tuukka, joka on rauhotellu mua joka päivä itkukohtauksien kanssa eikä oo jättäny mua yksin, vaan on koko ajan tässä. ei anna mun mennä paniikkii vaan ottaa mut kainaloo ja painaa mut rintaansa vasten. silittelee & kuuntelee.

nyt mä tästä lähen tankkaamaan auton, sitten miikalle ja tuukan kanssa ilta ! & jes, mikä sää taas! :-)
ps. vappu asu & vappu seuraki jo suunniteltu ;-) en malttais odottaa. 

14 kommenttia:

  1. Eikäää, oispa täälläkin jo jädekiskat auki että sais kevään ekan pehmiksen! No, toivottavasti ei tarvii ootella vappua kauemmas :-D

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi:-) mistä päin sitten oot?

      Poista
  2. Oi että, ihan älyttömän kiva postaus! Hirmu kivoja kuvia, tulin jotenkin tosi hyvälle ja kesäselle tuulelle tästä :3 + pakko sanoa että oot tosi nätti c:

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos:-) & joo vähän kesänen fiilis on ollu noina päivinä, ku on ollu sellast + 20 astetta ja tossa missä otan aurinkoa nii oli suoraa + 40 astetta ku olin seinän edustal nii siihe paisto tosi hyvin!:)

      Poista
  3. Hauskoja kuvia :)

    http://erikaonnenkupla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Iiiihana blogi!! Sait just uuden lukijan:) Niin nättei kuvii sulla ja ää oot tosi kauniskin!
    -
    Tsekkaa myös mun blogsu: http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana sä!:-) & tervetuloa;-)
      Kävin tsekkaamaas! Ihana:-)

      Poista
  5. super ihana tuo banneri! kiva postaus:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä saan kiittää täysin yhtä mun ystävää!:-) & kiitos!:-)

      Poista
  6. Kivan olonen blogi sulla! :)

    www.sonjakorpela.fitfashion.fi

    VastaaPoista
  7. mun oli pakko tulla kiittämään sun ihanasta kommentista.
    oon pahoillani että säkin oot joutunu tähän helvettiin. tätä ei ikinä toivo kellekkään. 12 vuotta on tosi pitkä aika, mut sä olet ihan älyttömän vahva kun sä olet vielä täällä! <3
    "muista ettei auttava käsi oo ansa" jotenki pysäytti. mä juoksen aina apua pakoon niin kovaa kun pääsen. pitäisi oikeesti muistaa luottaa enemmän ja ottaa apua vastaan.
    kiitos vielä. ja jaksa sinäkin <3 oot upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olet ihana! Niin mäkin juoksen, niin lujaa kun pääsen. En uskalla luottaa ihmisii, mut mä oon ymmärtäny että mun on pakko jos tahdon parantua. & mä aijon parantua. En jaksa tätä enää. Tää on vieny multa kaiken, nyt on mun vuoro! Taistele sinäkin <3 & jos joskus haluat tulla puhumaan niin löydät mut fb nimel janette nikki, tuut vaa pistää rohkeesti viestiä:-)

      Poista

Lukijat