tiistai 20. toukokuuta 2014

ehkä jonain päivänä joku opettaa minut uudestaan rakastamaan niinkuin sinäkin opetit.

oii oon niin innoissani. viime viikolla sain vihdoin ja viimein tehtyä tilauksen ifolorii, (oikeeestaan loppu viikolla, oisko ollu pe.) & ne on jo nyt täällä. Kotii tullessani mua odotti monta pakettia, ja ah. Mun on pitkään pitänyt tehdä tämä, kun pelkään että ku kone kaatuu nii sinne meni sit kaikki kuvat, ja musta on tosi kiva jos nää ois konkreettisesti jossain eikä vaan täälä koneella. Pitää odottaa enskuuhun kun saan lisää rahaa ja sitten käydä kattomassa jonkun näkönen valokuva albumi.

oon myös mielettömän innoissani tosta säästä. Tätä on kaivattukki. Löysin eilen netflixsistä yhen sarjan mihin oon jäänny totaallisesti koukkuu, eilinen päivä meni siis niitä katellessa & niin varmaan menis tämäkin päivä ellei käytäis tuukan kanssa syömässä 3kk 'kunniaks' (me ollaa noloja.... :-D) & hei, mä kävin ottamassa sunnuntaina elämäni ekat räpsyttimet, mutta teen niistä sitten erikseen postauksen kun oon näitä hetken kerenny pitää ja kokeilla. Ihanaa loppu tiistaita teille <3

ps. onko postausideoita?
pps. koti postausta tulee mutta vähän viiveellä, kun ei kaikki taho olla vieläkää valmista & oman näköstä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat