tiistai 6. toukokuuta 2014

jos tämä ois iltani viimeinen, osaisinko olla onnellinen?

Heippa! Ihan aluks pyydän anteeks tätä hiljaiseloa, mutta tässä on ollu muuttoa, vappua ja tänään vasta sain netinki tänne toimimaan pienen väännön jälkeen. (tai oikeestaan tuukka sai:-D) Tässä on mennyt aika aikalailla muuhun kun postaamiseen, mutta mitä oon sitten tehny? 

Mulla kerkes loppumaan harjoittelu päiväkodissa, & koulunpenkille on palattu. Olin orimattilassa pääsykokeissa nuoriso- ja vapaa aika ohjaajaksi, ja musta se meni aika hyvin. Sain pari kaveria lisää, oli jotenki tosi ihana kun se koko porukka oli sosiaalinen, joka siis tolla alalla on vähän niinku pakkokin olla. Tultii koko ryhmä tosi hyvin juttuu ja se mukavautti ja nopeutti päivää. Huomenna mulla olis sitten pääsykokeet lastenohjaajaksi dilassa, ja sen takia en varmaan nuku koko yöhön koska jännittää.. Tolle alalle oon halunnu 10 vuotiaasta lähtien, ja tässä sitä nyt oltais. En tiiä oikeesti mitä teen jos en pääse. 

Vappua tuli vietettyä poliisina & ihanassa porukassa. Ihanaa kun vappuna ei ollu niin huono ilma kun luvattiin. Oon pakannu ja purkanu, järjestäny ja siivonnu, käyny ikeassa ostamassa tavaroita lisää. & tää alkaa pikkuhiljaa näyttämään kodilta. :-) Oon myös käynyt ottamassa medusan uudestaan ja Sanna kävi tässä lauantaina pyörähtämässä ja toi mulle ihanan tuparilahjan. Oli teetä, kahvia, keksiä, suklaata yms kaikkea tarpeellista ihanaa. Ollaa myös istuttu iltaa kavereitten kanssa kariksessa, & käyty pyörähtää baarissa, tosin siitä mä lähdin aika nopeasti sairaalaa. Inhoon kun näille mun joka päiväsille mahakivuille ei vaan löydy syytä. & eilen hemmoteltii kullan kans itteämme ja käytii tän kaiken keskellä leffassa.

Mitä teille kuuluu?

ps. kuinka moni teistä haluais jonku näköstä omakoti postausta? :-)

6 kommenttia:

  1. Onpa kivoja kuvii, niin hyvin välittyy fiilis:-) Me likeyyy
    -> http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Omakotipostauksen kannatusta löytyy!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes!! sillä musta sellai ois tosi kiva tehdä kunhan saan täällä kaiken valmiiksi:-)

      Poista
  3. Mäki oisin innokas näkemään sun kotia :) nyt kun on kohta omakin! :))

    VastaaPoista

Lukijat