lauantai 10. toukokuuta 2014

mut älä pelkää elämää.

Oon ehkä maailman oudoin 18 vuotias. Oon huomannu, ettei mua kiinnosta mitkää demit, cosmot, voguet yms mistä yleensä tän ikäset tykkää lukea & innostuu. Sen sijaa meitsille kertyy kaksplussia laatikoihin & blogiluku lista täyttyy mamma blogeista. - & hassuinta, en edes ole raskaana, en ole perustamassa perhettä, eikä ole edes sitä perhettä:-D eli toisin sanoen näissä mammablogeissa ja kaksplussassa ei oo mitään mihin voisin samastua. Tai tietenki jotain samoja asioita mitä mäki olen ajatellu omien lapsien kohdalla tehdä & kasvattaa, mutta eriasia sitten miten toimin ja ajattelin asiat uudestaa kun on oikeesti se lapsi siinä kasvatettavana.
Sanotaako että oon menettäny jotain älyttömän arvokasta, mutta mä oon myös saannut jotain upeaa tilalle. Tänään mä olen käynyt kaupassa, pessy pyykkiä, tomi kävi tässä, jupi tulee hetken päästä & tuukka illemmalla. - mä voin ihan hyvin, & mun ympärillä on miljoona ihanaa asiaa ja ihmistä. <3

'
Oon pitänyt kaiken takana
Kuvitellen, ettei huomenna
Edessä oo se kaikki ihan samana
Silmät kii
Etten luovu ja lipeä
Heikko kohta, se kipeä
Josta on kiellettyä multa kysyä

Oon katsellut itseeni sivusta
Miettinyt montako askelta
Otan ennen kuin uskallan tän tajuta
Kuinka voin meidät jättää
Kun tuntuu, että maailma pitää nyt selättää
Mennä läpi pimeän pelkojen kaiken
Eikä jäädä hokemaan "Mä en yksin osaa"


Antaisin itkun tulla....'

4 kommenttia:

  1. Jotenkin hirmu ihana postaus! Tosi hienoja kuvia :3 ja hei aivan ihana tuo banneri c:

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana banneri sulla, millä sä oot tehny sen? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos:-) mutta mun kaveri on tehnyt sen & ihan vaan perus paintil. Ja joo en kans tiiä tosiaa et miten, hän on taitava ;-)

      Poista

Lukijat