sunnuntai 25. toukokuuta 2014

perjantai illan viettoa.

Me varattiin perjantai iltana pienellä ihanalla kaveriporukalla sauna. Me juotii, saunottii, uitii, grillattii & puhuttii kaikesta maan ja taivaan välillä. Oli ihan täydellinen sää tällässelle, eikä vesikään ollut kylmää. Mä rakastan tällässiä pienellä kaveriporukalla illan viettoja. Mutta kukapa ei? Nää kaikki on alunperin poikaystävän kaveriporukka mihin oon tutustunu & oon tästä vaan tosi kiitollinen, nää ihmiset on jotain niin ihania, upeita & näitten kanssa on aina vaan yhtä kivaa. & tällä porukalla varmaanki tänään illalla laitetaa kisakatsomo pystyyn ja kannustetaan suomi voittoon !

kulta tuhisee ikkunan toisella puolella vielä. Mä istun rustailemassa tätä postausta mun pienellä parvekkella. Juon kahvia & poltan tupakkaa. Lämmintä & niin ihana rauhallista. Mä kuuntelen musiikkia ja mulla on niin hiton kiitollinen olo kaikesta.

miten te olette viettäny nää kesäpäivät? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat