keskiviikko 21. toukokuuta 2014

RÄPSYTTIMET TESTISSÄ

Mulla ei oo koskaan ollut tekoripsiä, sillä oon aina ajatellu etten lasien takia voi ottaa koska ne jäävät kiinni. Yksi kaverini sitten kerran tokas että ei se oo este, että hänelläki on, & hän saa kohta kans lasit, mutta sitten se vaan jäi jotenki koska onhan ne kallis ottaa. Kuitenkin tänä vuonna on allergia niin paha että jopa ripsariki ärsyttää mun silmään, joten lähdin kyselemään mistä niitä saisi halvalla, sillä vielä vähemmän mulla on nyt rahaa kun silloin kun asuin vielä kotona. Siinä sitten yksi kaveri huikkas että hän tekis 10e, & diili oli sovittu. Ei tarvinut edes kahdesti miettiä. Jotenka me sovittiin aika sunnuntaille ja alettii tuumasta toimeen:
Noi teipit silmissä ärsytti aivan sikana ja luomet 'täris' minkä kerkes, silti tää mun kaveri osas laittaa ripsiä & puolessa välissä mun silmät oli  onneks rauhottunu jo niin että pysyivät paikalla. Ripsien laitto ei sattunut yhtään. Oli vaan tosi tyhmään maata siinä 2,5h. toi paikoillaa olo kun ei oo mun juttu :-D Me laitettiin 8mm muuten paitsi silmän nurkkaa missä lasi ei ota enään vastaan niin 10mm.
Sen pari päivää mitä oon näitä kerenny käyttämään niin on ollut aivan ihanat. Helpottaa aamuja kun ei tarvi ripsaria laittaa vaan äkkiä sutasta puuteria nassuun. (ja näin kesäsin ja heleteillä ei sitäkään.) Tykkään kun ei tarvitse joka ilta pestä meikkejä pois (hehe oon vähän laiska siinä) tai jos itken niin ei valu ripsarit poskilla.  & helpottaa nyt niin paljon tätä silmien kutinaa ja hankausta ku ei sitä ripsaria tarvitse käyttää. Nyt silmät ei oo ärtynyt mistään. Eikä nää ei tunnu mitenkää erilaisemmilta kuin oikeetkaan ripset ja näihin tottuu tosi nopeesti. Eikä ole edes irtoillut. Eli tykkään aivan hurjasti ja voisin suositella näitä ihan kaikille varsinki vähän laiskemmille pesee meikkinsä pois, tai torkkuttajille joilla tulee kiire aamusin eikä välttämättä olisi aikaa meikata. 
Miltä nää näyttää teidän silmiin? 

6 kommenttia:

  1. Aivan ihanat, sopii sulle tosi hyvin! :3 ja oot muutenkin hirmu nätti c:

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tosi ihanat! :))

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. oi ihana postaus! :)
    tämmöstä olin toivonutki, koska oon itekki tosi laiska peseen meikkejä ja
    nytki kun on kesä niin ei jaksais käyttää ripsiväriä :D

    chocolateye.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei jos yhtään vaan inspaa nii mee todellaki ottaa. nää on niin kätsyt ja kaikenlisäks viel ihanat ! kiitos:-)

      ps. ei valu ripsaritkaan poskille jos tekee hetkenmielijohteesta pulahtaa järvee ;-)

      Poista

Lukijat