torstai 15. toukokuuta 2014

yksi pieni elämä, suuri valo sisällä.

ei oo mitää seksikkäämpää ja hellyyttävämpää näkyä ku vauva mies sylissä <3
en tiedä mitä sanoa. mitä kertoa. mitä pitäis? äitienpäivää, kahvittelua, kavereita, illan istumista, tuukkaa, lastenhoitoa, & uudestaan alkava tetti jakso. oon kohta syöny puol lirtaa jäätelöä, ja istunu auringossa. pitäis alkaa tiskaamaan, siivoomaan, mutten mä jaksa. oon jotenki niin voimaton vaikka nukun 12 tuntia yössä. tuntuu ettei mikään unen määrä riitä. päivät lipuu ohi, ja musta tuntuu että ois satanu vaan yhden päivän, vaikka todellisuudessa sitä on tainnu tehdä jo viikon verran. kaikki päivät on vaan niin samanlaisia. enkä edes tiedä mitä kirjotan tähän, kirjotan kaiken mikä mun päässä liikkuu. joskus tuntuu et ois helpompi luovuttaa, mutta toisinaan mä hymyilen ja oon edelleen täällä. toisinaan mun päässä ei liiku mitää. mä teen, mä meen, mä tuun, silti musta tuntuu että oon vaan paikoillani tekemättä mitään.& ehkä salaa iltasin itkenkin. multa tänään kysyttiin mikä on hyvin, mä osasin kertoa että hyvin on mun kaverit, yksinasuminen, mulla ja tuukalla menee hyvin, tetissäki menee ihan kivasti, raha asiat on hoidossa, ruokaa on jääkaapissa - mä selviän. multa kysyttiin myös että mikä sitten on huonosti? mä painoin pään alas enkä vastannut. en kehdannut kertoa että minä. minä olen huonosti. että mä olen heikko, olematon, saamaton, niin turha, turta, väsyny, epäonnistunu.. ehkä tää tästä kun on luvattu aurinkoisia ja lämpösimpiä päiviä!

voikaa te paremmin <3 pus.

2 kommenttia:

Lukijat