sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

MEITSIN OMA KOTI.

Elikkä tervetuloo meistin 24neliö metrin yksiöön. Tältä näyttää kun astuu ovesta sisään.
Mulla on aivan älyttömän pieni vessa, jossa ei ees tavallaan ole suihkua. Eikä ollut alunperin oikeen minkäänlaista saippuatelinettäkää, mutta onneksi ikea pelasti! & mulla on vessassa onneksi sellai aika iso kaappi mihin mahtuu mun pyyhkeet, ja kaikki hygieni/meikkikamat, tosi kätsy. & kun on pieni vessa, niin todella vähän siivottavaa ;-)
Luojan kiitos mulla on kaksi vaatekaappia!!mikä pelastus. & näitten vaakaappien välissä onkin: 
lipasto & telkkari. Ja kun kääntyy tästä täysin ympäri, näyttää tältä : 
 pari seinähyllyä, missä on kätsy säilyttää leffat ja tollast muuta.
 Mulla on aivan älyttömän vähän astiasto tilaa, mutta en valita. Toi hylly on tossa musta tosi kiva, & on vaan ihana kun kaikki noi ihanat muumimukit on esillä :-D 
Keittiökin on tosi pieni. mutta ihana! & tästä käännös oikealle niin näyttää tältä: 
 Sänky! jonka lakanat ei nyt yhtään sovi tähän sistukseen:-D Tykkään hurjasti kun tossa sängyn vieressä on tollai vanhanaikanen paksumpi ikkunalauta. Suoraan ikkunalaudan ylöpuolelle oon kietonu jouluvalot!
Sitten mun pieni 'aamupala tiffanylla' mesta ;-) &heh, etin söpömpää tuhkakuppia koko ajan! :-D
Mun rakkaus matto <3

Ajattelin tässä samalla listata yksin asumisen miinukset ja plussa puolet:

Plussat : 
+  oma rauha. 
+  omat säännöt. 
+  saat sisustaa just niin, niinkuin tahdot.
+  saat tehdä just sitä ruokaa mitä itse haluat. 

Miinukset :

- RAHAHUOLET!! kuinka kaikki on loppujen lopuks niin hemmetin kallista. 
- kukaan ei ole tekemässä sulle valmiiksi ruokaa vaan sun täytyy tehdä se itse, samoin siivota ja käydä kaupassa vaikka kuinka et jaksaisikaan.
- kukaan ei ole siivoamassa sun sotkuja, tiskaamassa, tai viemässä roskia. vaan teet sen itse !
- pyykkien pesu. (varsinkin jos sulla ei ole omaa pesukonetta vaan käytät taloyhtiön pesutupaa.)


Mitä tykkäätte? Nyt otan vaan koko loppu illan rennosti : ruokaa & leffoi <3

9 kommenttia:

  1. Omg mulla on 28 neliöö:)) opiskelijakämppä mukkulassa. Muuten ihan jees ja kohtuuhintanen mutta ihan perseestä kum seiniin ei saa kiinnittää mitää ni kaapit on kaikki ihan ähky täyteen tungettu kamasta ku ei saa mitää noita kätevia ikean hyllyjä tai mitään....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jostain on aina lähdettävä! & siitä pienestäkin alusta on syytä olla ylpeä, ilman sitä et pääsisi edes eteenpäin. Opiskelujen jälkeen (tai miks et sinäkin aikana) tuut vielä saamaan sen kämpän jossa voi hyödyntää ikeaa ;-)

      Poista
  2. Todella kivan näköinen asunto sulla ja ihanasti sisustettu :) ah nuo muumimukit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:-) ja hah, jep. ne on mun silmäterä, kukaan ei saa juoda niistä jos ne on kännissä koska riski hajottamisee on helvetin iso XXDD vaalin niitä kuin kultaa <3

      Poista
  3. Kivan olonen kämppä :-)! Mä en tiedä, että mikä tässä sun blogissa on, mutta tää on vaan niin ihana<3

    VastaaPoista

Lukijat