keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin.

Mun pitäis varmaa postata vähän useemmin, ettei tulis näitä rumia kollaaseja jotta voisitte ymmärtää paremmin mitä mun elämässä on tapahtunut, mutta jostain syystää ei oo taas ollu pahemmin fiiliksii panostaa tähän blogi maailmaa..
Mä oon nähnyt kavereita, käynyt isillä kattomassa tota söpöä pikku lintu perhettä, ja jep woopwoop käynny ostaa summer up liput (!!!oon niin innoissani. eka vuos kun oon sisällä. Ah, eniten odotan karri koiran näkemistä.) & käynyt vihdoin ostaa uudet converset, vanhoistaku oli jo pohja puoliksi irti:-D 
Oon myös käynnyt miniristeilyllä, vesijärvellä! Miehellä on alkanu kesätyöt ja kyseinen firma piti viimeviikolla työväellää ja niitten kumppaneille virkistyspäivän. Pomo kustanti kaiken, jotenka toihan oli mulle ja tuukalle täysin ilmanen, ruokineen ja juomineen. Vaikka aluks sää näytti just siltä että en varmana laivaan astu jos vielä kerranki jyrähtää, mutta onneksi se siitä selkeni. Oli ihan mukavaa:-) tästä suoraan lähdettiin käymään neean läksiäisissä & illemmalla baariin. Oli kaikenkaikkiaan ihan mukava ilta!
Tein myös yks päivä ihan ekaa kertaa ikinä itse perunamuussia & lihapullia, ehkä tää ruokapuolikin tästä paranee kun on hetken asunu yksin. Löysin ykspäivä sika söpön sipsipussin, ja toisena päivänä ollut vaan yhtä hymyä, sillä kauan odotettu kirje saapu vihdoin missä selvis että oon 12 varasijalla liiketalouteen!!
ohgood, kuin helpottunu oon etten ehkä joudukkaan olee toista vuotta taas ilman mitään.

Oon värjänny latvat pinkeiks, ja oon super tyytyväinen!! Oon kelannu tota ideaa jo jonku aikaa päänsisällä mutten oo uskaltanut toteuttaa, kuitenkin yksi mun kaveri vinkkas että on shokkiväriä mikä kuluu n.1kk sisällä eikä jätä pinkki pigmenttiä hiuksii, jotenka ei tarvinu enää parii kertaa miettiä että värjäänkö! :-D Oon kahvitellu ihanan roosan kanssa, ja tänään vaan viettäny rauhallista iltaa sinkkuelämän ja ruuan parissa.

Huomenna ois suunnitelmissa shoppailua T:n kanssa, ja yhteistä aikaa leffan parissa. Mä palailen varmaan summer up:in jälkeen & jos teistä jotkut sattuu mut sielä näkemään, niin tulkaa vaan rohkeesti vetäsemään hihasta, teitä lukijoita kun ois niin kiva ihan nähdä kasvotustenki että sais parempaa käsitystäkin teistä, olkaa rohkeita! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat