maanantai 21. heinäkuuta 2014

samsung vs. huawei?

Kun sain ekaa kertaa kohta vuos sitten iphonen, se kesti puoli vuotta todella täydellisesti, mutta sitten se alko lagaamaan, heittelemään mua sovelluksista ulos & vein sen sitten huoltoo, josta sain aivan uuden iphonen, mutta heti tänki käyttöön otettua se teki aivan samaa mitä teki edellinenki iphone kun sen huoltoon vein. + ajan mittaan siihen on tullut vielä ääni, kaijutin, ongelmia. Eikä kamerani enään tarkenna, enkä myöskään välillä saa puhelintani suljettua millään, tai avattua. Alkaa vaan lagaamaan ja mikään ei toimi. En enään jaksa uskoa iphoniin, jotenka en jaksa tätä viedä edes huoltoo vaikka tässä on takuu voimassa vielä n.3 viikon verran. & oon lukenu blogeista ja kuullu kavereilta että niitten iphonet tekee ihan samaa.

Oon ajatellu hankkia uuden puhelimen. Poikaystävällä on samsungi ja oon hetken sitä ihaillu, ja olin hetken aikaa aika varma että ostaisin samsung galaxy S4, mutta yks päivä kaveria odotellessani poikkesin puhelin kauppaan ja törmäsin sielä huaweihin.Tykkään ehkä enemmän sen käyttöjärjestelmästä, sillä iphonessa oli aikalailla samanlainen. Mutta mulla ei oo muista kosketusnäytöistä mitään kokemuksia, samsungia on kyllä kehuttu paljon mutta joku vaa tossa valikossa on sellai mistä en pidä. Se on jotenki sekava:-D

Jotenka tarvitsisin teidän apua! Onko sielä ruudun takana, jomman kumman kännykän omaava henkilö? Kumpaa te suosittelisitte? Onko teillä mitään kokemusta, tai kavereilta kuultua palautetta puhelimista?

6 kommenttia:

  1. Multa löytyy toi Huawei, tosi kiva puhelin ja kamera ihan älyttömän hyvä voin suositella!

    www.iivariblog.com

    VastaaPoista
  2. Mulla on Samsung galaxy s 4 mini ja poikaystävällä Samsung galaxy s 4 ja molemmat tykätään hurjan paljon omista puhelimistamme. Aluksi omassa puhelimessa oli ongelmana akun uskomattoman nopea tyhjeneminen, mutta muutamassa päivässä tuo ongelma korjaantui ja sen jälkeen molempien puhelimet on toiminut todella hienosti ilman minkäänlaisia ongelmia! Muutenkin olen kuullut samsungeista aikalailla pelkkää positiivista ja ainakin me voimme lämpimästi suositella näitä puhelimia :)

    VastaaPoista
  3. Samppa ehdottomasti.Huoweissa omat vikansa mulla hajos näyttö päivässä ja se oli nätisti pöydällä eikä tapahtunut sillä aikaa sille mitään. Huawei myös kuumenee nopeesti. Sampassa ja huaweissa on kummassakin android joten en nää käyttikdessä mitään samaa apllen iosin kanssa :) itse suosittelen samsungia.

    VastaaPoista
  4. Oon villi ja ehdotan sony xperia z veden kestävä ja kestää kyllä pudotuksetkin. Itselläni tämä malli. Mukavan nopea eilä tosiaankaa tartte pelkää kosteus vaurioo jos tipahtaa vesilammikkoon

    VastaaPoista
  5. tässä samsung galaxy s3 kirjottelen, mulla on ollut pitkään pelkkiä samsungeja ja voin ehdottomasti suositella!

    VastaaPoista
  6. oi kiitos teille kaikille!:-) jään pohtimaan ;-)

    VastaaPoista

Lukijat