lauantai 16. elokuuta 2014

älä odota täydellistä hetkeä sillä se on nyt, tee siitä täydellinen.

Syksy tulee. Samalla se saa mun ihokarvat pystyyn, mutta myös jotenki jännittyneen mielen. Vihaan pimeetä, kylmää ja koleeta, mutta rakastan kynttilöitä, kuumaa kaakaota ja lämpösiä neuleita. Ilmat viilenee, ja päivät pimenee. Koulu alkaa, ja arki palaa.
Koulusta puheen ollen. Se on alkanut mulla ihan hyvin. Aamut ei ookkaan niin vaikeeta heräämisen suhteen kun pelkäsin, vaikka on ollut muutama aamu kun oisin vaan halunnut jäädä sänkyyn, mutta mä nousin ja menin kouluun. Mä olen ylpeä! Päivät menee nopeesti eikä oo raskaita. Oon tutustunut ryhmän tyttöihin, eikä tarvi yksin olla. Me lähetii yks päivä pienissä ryhmissä markkinoille, joista sitten meidän pitää koulussa tehä esitelmä. Nappasin sieltä muutamia kuvia esitystä varten ja halusin tulla jakaa sieltä muutamat kivat kuvat teidän kanssa. Markkinoitten jälkee lähdettii tytsyjen kanssa syömää kauppahallii. Sieltä saa ehdottomasti maailman parasta salaattia! 
Multa lipes kädestä yks päivä mun iphone portaissa & siit halkes näyttö. Jotenka oli pakko mennä ostamaan uus puhelin. Muuten kyllä tykkään tästä mut tää on vähän jotenkin sekava käyttönen iphonen jälkeen.
oodt: paita hm, farkut dr denimit, balleriinat hm.
Näin eilen masaa pitkästä aikaa. Käytii kahvittelemassa ja kiertelemässä kauppoja. Illemmalla kerättiin pieni porukka yhteen ja vietettiin iltaa eka puistossa ja myöhemmin lähdettii sitte tivoliin. Ei edes tiedetty että sielä on vaahtobileet. Mutta eihän se menoa haitannut, sekaan vaan!!
Nanokaan ei tykännyt oikee ideasta että läksyt pitäis tehdä. Ehkä jätän ne vaan suosiolla sivuun ja nukun päikkärit. Oon tänään koko päivän vaan siivonnut, pyykännyt, tehnyt ruokaa yms.

ps. kaipaan sinua & se tekee minut kovin surulliseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat