tiistai 5. elokuuta 2014

ensimmäinen koulupäivä.

09:50 VOI VITTU, MITEN HERÄSIN VASTA NYT??? vaatteet niskaa, nappasin banaanin pöydältä ja samalla kun juoksin kouluun, söin sen matkalla. Mulla oli kaks herätystä ihan tän takia ettei näin kävis :-D Tää on jotenki niin just mua! 
Eli niinkun kaikki varmaa tajus niin mulla alko tänään koulu! Pääsin liiketalouden alalle, elikkä musta tulee merkonomi kun valmistun. Tää ei oo se mun unelma/lemppari ala, mutta mä oon ymmärtänyt sen etten mä pääse sosiaalialalle vielä. Mun pitää eka hoitaa itteäni. & oon antanut siihen myös itelleni aikaa. Tää seuraavat kolme vuotta on hyvä aika, kasvaa & parantua. Mä vaan luen eka itteni merkonomiksi, sillä kyllähän sekin musta on ihan hauska työ. Oisinhan mä toki voinnut lusmuillakki, mutta mielummin käyn koulua. Tää on just hyvä kun ei mitään. Kävin tänään ostamassa ensimmäisen kirjan ja maksoin kyyneliä niellen siitä 60e.........

Musta on vähän outoa lähteä istumaan koulun penkille puolentoista vuoden 'lomailun' jälkeen. Aamu herätykset tulee olee varmasti hankalia, mutta tiedän ja luotan myös siihen että ne ajan kanssa rytmittyy ja helpottuu. Mutta pidän siitä että saan tietynlaisen päivärytmin ja sisältö päiviin. Katotaa mitä tästä tulee! :-)

Miten teillä alkoi ensimmäinen päivä?

10 kommenttia:

  1. mistä sun pitää parantua? anteeks ku en oo seurannu sun blogia kovin pitkää ja en tiiä yhtää mistä puhutaa D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon sairastanu kohta 13 vuotta masennusta :/ syömishäiriö taustaakin löytyy, mutta siinä ollaa aika voiton puolella. Syömishäiriöstäni voit lukea http://welcometomywonderlanddd.blogspot.fi/2013/05/osa-minua.html tosta ! :) & masennuksestani en kauheesti oo täälä puhunu mutta siitäkin löytyy pikku postaus tästä : http://welcometomywonderlanddd.blogspot.fi/2014/07/mita-haluisin-viela-elamassani-kokea.html

      tuu vaan rohkeesti kysymään lisää jos joku askarruttaa ! :-)

      Poista
  2. nopeesti on itellä mennyt 2 vuotta kyl :) ja menee varmasti kolmaskin! tsemppiä :) !

    VastaaPoista
  3. Älä tee samaa virhettä uudelleen (herää myöhään) ! ;D
    Mä vielä lomailen :P

    http://unelmaunessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha. tänään kyllä ajoissa heräilin, mutta lähtö jotenki venähti... :-Dd

      oi, hauskoja lomapäiviä:-)

      Poista
  4. Haha, toivotaan et unirytmis paranis nopeesti (toivottavasti sama pätee mulle..ei ois pahitteeks) ja itellä koulu alkaa huomenna!

    VastaaPoista
  5. Ainiin unohin, http://viivisti.blogspot.fi

    VastaaPoista

Lukijat