sunnuntai 10. elokuuta 2014

lauantai.

Koko päivä lähti käyntii tosi ahdistavilla fiiliksillä, sillä mä vihaan synttäreitä. Koitin vaan tehdä päivästä mahdollisimman normaalin, mutta eihän se nyt oikee onnistunuku fb iskee onnittelu viestei, äiti soittelee että koska tuun syndekahveille, sisko soittelee että lähetää syömää, isi soittaa ja kysyy koska tuun hakee lahjan ja är!
Tuukka oli ostanu mulle mun lemppari kukkia, lemppari suklaata & vei mut vielä illalla leffaan. & aamu lähti käyntiin aamupala tarjoilulla sänkyyn:-) 
 Sitten sisko jo lähtikin viemää mua syömään, & sain lahjaks frendien kaikkii tuottarit!! <3
Josta lähettiikin aika suoraa sinne äitin haluumille synde kahveille. Käytiin vielä nopsaa sataman kautta kun äiti halus katella ralliautoja.
Tuukka lähti sitte ralliautojen jälkee heittää mua roon läksiäisii. Niitä vieteltii pikku veskulla piknik merkeissä. Istuskelin siel n. 3 tuntia ennenkun mun oli pakko mennä että kerkeen leffaan. En oikee osaa sanoa tästä illasta mitää. Oon aika sanaton. Oli jotenki pahaa jättää roo sinne vielä kun tiesi ettei tuu vuoteen näkemään..

tänään ois tarkotuksena lähtee miehen kans veneelle päiväks, & käydä nopsaa isillä hakemassa lahja. Huomenna kouluu & kaikki on taas normaalisti. Onneks seuraavat synttärit on vasta vuoden päästä!!

2 kommenttia:

Lukijat