sunnuntai 17. elokuuta 2014

mua pelottaa..

En tiedä mitä sanoisin. Päässäni pyörii kaikkea mutten saa mistään kii. Olin pieni, hento, eksynyt ja pelottaa jopa sanoa näin mutta kaunis. mut silti niin riittämätön ollut aina. mä olen eksyksissä vieläkin. mä yritän rakastaa muttei se onnistu, mä yritän olla onnellinen - ei tuu mitää. mä yritän ettiä itteäni ja tietä, en vaan osaa. mikä on oikein ja mikä väärin? mihin mun pitää mennä? mitä mun pitää tehä? mä en tiedä.. mikään ei tunnu hyvältä eikä oikeelta. katon itteäni peilistä itkusin silmin. miks oon näin lihava? mistä tää maha on tullut? mistä tää löllöperse on tullut? mikään ei mahu päälle. mulla ei oo mitää kivaa päälle pantavaa. vitun lääkkeet. en ymmärrä miksi syömishäiriötä sairastavalle ihmiselle annetaan vittu lääke joka lihottaa?? vihaan itseäni, vihaan kaikkea tätä. vihaan heikkouttani. vihaan pelkoa, pimeyttä ja tätä ainaista eksyksissä olemista.

en voi uskoa että oon taas tässä tilanteessa. oon menettäny jotain joka oli mulle niin vitun arvokasta - mun rakkaimman ihmissuhteen. ihmissuhteen missä ei ollut salaisuuksia, pettymyksiä, pahoja tekoja, sairautta. oli vain aitoa ja vilpitöntä rakkautta ja suurinta luottamusta. kaikki se on poissa. mulla oli ekaa kertaa ikinä jotain mistä pitää kiinni, jotain mihin luottaa täysillä, jotain mikä sai mut tuntee itteni edes vähän tärkeeks, jotain mikä oli mulle maailman rakkainta, jotain joka piti mut oikeella tiellä. nyt mulla ei ole enään mitään mistä pitää kiinni, mitä rakastaa..

odotan päivää jolloin herään ja oon terve. oon irti tästä kaikesta. olin vahvempi, aamua kun on mun vuoro nauraa sulle paskasesti, lyödä sut maahan, jättää sut yksin. 

2 kommenttia:

  1. Hei! Haluan sanoa, että oot aivan uskomattoman kaunis! ja sun vartalo on just sopiva.Sun ei tarvii muuttua yhtään mihinkään, olet ihana :)

    VastaaPoista

Lukijat