maanantai 11. elokuuta 2014

rakastan sinua maailman ympäri.

Ajattelin tehdä teille piiiitkästä (kenties ekaa kertaa ikinä) aikaa postausta mun uusista tuotteista. Räpsin niistä jo kuvia kunnes tajusin että enhän mä nyt enään muista että mitä mikäkin on maksanu. Tää on yleinsin syy minkä takia täälä ei paljon ostoksia näy - en jaksa kuvailla niitä heti & sittenku ois aikaa tai motivaatiota nii kuitit on jo roskissa ja hinnat unohdettu. Päätin siis tulla heittää ihan normaalia postausta puhelimen kuvien kera. Oon pitänyt leffa iltaa murun kanssa, käynyt koulua, pitänyt perjantaina hauskaa, tehnyt nopeeta & älyttömän hyvää ruokaa. nam.

Oon aina ollu älytön kokis fani. Aina ku oon ostanu jotai juotavaa kaupasta nii se on ollu kokista. Mutta nyt kesän aikana oon huomannu kallistuvan enmmän kuitenki noihin novelle plus sinkki vissy vesii.Ne on jotenki niin ihanan raikkaita ja kevyitä. Sama on vesimeloonissa. Aina oon tykännyt ja syönnyt mutten varmaan koskaan oo ollu näin hulluna kun nyt. 


Ootteko te kesän aikana ihastunut kovemmin johonkin asiaan? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat