sunnuntai 7. syyskuuta 2014

maailma on kaunis, kun sä laitat silmäs kii, hei eikö niin, eikö niin?

Postailu on jäännyt nyt vähän vähemmäksi, tähän vaan ei oo aikaa meinannut löytyä. Viikon kun makasin siinä tappo flunsassa ja olin koulusta poissa niin oon jäännyt jälkee jonkun verran. oon tehnyt rästihommia räjähtämiseen asti, lukenut enkun kokeeseen, ja vielä olis tiedossa toinen enkun koe ja matikan koe.. Nytkin oikeestaan olisin mielummin jo nukkumassa, ja tää tekstin kirjottaminenkin tuntuu jotenki tönköltä, mutta mulla taitaa olla jo nyt liikaa puhelimessa kuvia yhteen postaukseen niin ajattelin että parempi tulla postaamaan heti kuin 10 lisäkuvan jälkeen:-D 
 
 Perjantaina kun olin vielä pienessä lämmössä ja yritin vaan makoilla kotona jotta pääsisin lauantaina vaarin häihin josta postasinkin aikasemmin, niin kulta tuli viihdyttää mua. Kipaistiin lähimpään leffavuokraamoon, ostettii mässyt ja leffa. Sunnuntaina sitten käytiin tivolissa satamassa testaamassa kuulema se hurjin laite:-D 
 
 Ennen olin tosi nirso kouluruuan suhteen. En tykännyt yhtään, enkä tainnut melkeempä koskaan koulussa syödäkkään. Nyt oon kuitenkin huomannut että kun asuu omillaan niin on ihan älyttömästi alkanut arvostaa ilmasta ruokaa, ja musta kouluruoka on jopa hyvää! Vai johtuneeko siitä että amiksessa olis paremmat ruuat kun peruskoulussa? ;-)
haha, muutaman päivän vaatekatsausta! 
 Käytii yks päivä tuukan kanssa finnmarilla, josta kotiututin tän ihanuuden! Eikä maksanut kun 9e. Tälleen syksyllä ja talvella kun tulee jo aikasiin pimeetä nii tää on tosi hyvä tuola mun parvekkella. 
 Onneks joskus saa olla laiska ruuankin teon suhteen! Käytii perjantaina tuukan ja kavereitten kanssa ettimässä tiirismaan hiihtokeskusta ja muutenki ajelemassa. Lopuks päädyttiin yhteen autiotaloon tai tollasseen raunioon, ja jonnekki näköala paikkaan.
Tää viikonloppu tuli niiin tarpeeseen kaiken tän keskellä. Nyt nukkumaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat