lauantai 20. syyskuuta 2014

mitä mulle kuuluu?

 On taas hetki kulunut aikaa, mutta mulla ei tosiaan oo ollut aikaa tai edes inspistä tulla tänne kirjottelemaan. Mitä sitten oon tehnyt 13 hiljaiselon päivän aikana?
 paita: en oikeestaan tiiä mistä se on. se on nimittäin tuukan, se oli unohtanut sen tänne yks yö enkä seuraavana aamuna keksiny mitää päällepantavaa ja mietin että jospa nää ois jees.
toppi: cupus
legginssit: hm
 neule: gt
t-paita: hm
farkut: carlings
 paita: en oikeestaa tiedä että mistä se on. en ees muista mistä sen oon saannu:-D
farkut: carlings
<3 viettänyt tyttöjen iltaa, käynyt tyttöjen kans megazones, nähnyt sanna ja käynnyt sannan kanssa viettämässä yhen illan baarissa, syönny kaikkee hyvää, käynyt syömässä, paistanut lettuja tuukan kanssa, käynyt kissojen yössä korkeasaaressa, ollut taiteissa, pitänyt iholla maratoneja, sairastanut jonkin sortin mahatautia jolloin sisko tuli vähä piristää ja toi mukanaan jaffaa ja suklaata, käynyt idan kanssa leffassa, hemotellut vähän kultaa ja viettänyt muutenki sen kanssa aikaa, stressanu koulusta ihan liikaa, Eli päällisin puolin mulle kuuluu ihan hyvää!:-)

nyt alan valmistautumaan, sillä pian äitii tulee nappaamaan mut matkaa ja lähetään päiväksi mökille. kakka homma tässä on se että joudun sinnekkin raahaamaan matikan tehtäviä uusintaa varten. -.- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat