keskiviikko 22. lokakuuta 2014

dream


Nuorena mietin mitä tahtoisin, kun aikuiseksi joskus kasvaisin Tahtoisinko saada paljon rahaa vai, tahtoisinko soittaa kitaraa Mull on ollu monta unelmaa, monet olen saanut toteuttaa Tiesin kukaan niitä ei luokseni tuo, Itse on kuljettava unelmien luo.
Toivon sinulle joka unelmaasi teet, että joka päivä niitä lähemmäksi meet
Älä odota vaan pyyhi kyyneleet, ei kukaan unelmaasi luoksesi tuo Mene unelmien luo
Niin monen vuoden jälkeen ymmärrän sen, on pitkä matka luo unelmien
Poikani kasvaa hänen silmissään niin, paljon uskoa joka päivä mä nään
(pieni leffa vinkki tähän väliin. Kaikki joilla on netflix niin kattokaa soul surfer - leffa. sillä se on täynnä rakkautta ja tahdon voimaa joka päivä mennä lähemmäks omaa unelmaa.)Toivon sinulle joka unelmaasi teet, että joka päivä niitä lähemmäksi meet Älä odota vaan pyyhi kyyneleet, ei kukaan unelmaasi luoksesi tuo Mene unelmien luo
Ei oo liian suurta unelmaa Jos tahot tarpeeks, sä sanot mahottomaks Mä sanon haasteeks. Se kysyy rohkeutta Vaatii voimia, ottaa aikaa mut antaa syyn toimia
Ei ootteluu ja totteluu vaan tähtien kurotteluu, tahto, taito ja tieto Se on se kolmiottelu. Ei tuu ilmaseks harvoin ees tosi iisisti, mut sä kuuntelet nyt suomen positiivisint. Joten asenne pysyy mut se kans työtä tuottaa, sun negatiivisuus unelmas työtää luotaan. Elävä esimerkki te tarviitte mun laist, jotta voitte osottaa sormella That's the good guy. Suuntaani sitoutunut ankara itelleni, meni miten meni mä tiedän tavoitteeni. Haettava ite ei ne mulle niitä tuo, Määrätietoisin askelin kuljen unelmien luo.
Toivon sinulle joka unelmaasi teet, että joka päivä niitä lähemmäksi meet
Älä odota vaan pyyhi kyyneleet, ei kukaan unelmaasi luoksesi tuo Mene unelmien luo. voimahalit ja pusut täältä jokaiselle xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat