sunnuntai 12. lokakuuta 2014

I can't be who you are.

Mun pitäis olla jo nukkumassa, mutten saa vaan unta. Jotenki nää illat ja unen saaminen on niin hankalaa. Vieläkin.. Sen sijasta aattelin tulla päivittelemään blogia ja ottaa katsausta mun päiviin.
Kahvittelu hetkiä. Niin yksin kuin kaverinkin kanssa. Must on ihanaa tälleen syksysiin vaan vetäytyä juttelemaan johonkin pieneen lämpöseen kahvilaa ystävän kanssa.
Toisaaltaan mä tykkään syksystä. Siitä väriloisteesta, ja niistä ilmoista jotka ei oo vielä kamalan kylmiä. & niistä illoista kun voi vaan polttaa kynttilöitä, laittaa villasukat jalkaa, juoda lämmintä kaakaota viltin alla ja kattoa leffoja. Toisaaltaa oisin taas enemmän kuin valmis vaan hyppimään keväästä kesään & kesästä kevääseen.
Vähän välipalaa 8tunnin koulupäiviin. En tiiä oonko vielä täälä maininnu, mutta oon ihan rakastunu satsumiin! Oikeestaan rakastun niihin joka syksy uudestaan.
Vietettiin viime viikonloppuna tortilla iltaa sannan ja tuukan kanssa.

Muutaman päivän vaatetusta! Löysin ylemmän kuvan army takin yks päivä honkkarista vaan 6e. Oon ihan rakastanu tohon!
Osallistuin yks päivä fb johonkin juttuun mistä sai veloituksetta maraboun uuden suklaalevyn ärrältä. Olihan toi söpö kuin mikä, mutta ei yhtään mun makuun. Musta tossa oli suklaata aivan liian vähän.
Käytii yks päivä ostamassa tuukan kanssa Karismasta subit koska 30cm oli vaan 6e. En pahemmin syö koskaan subia, tai siitä tykkää. Musta on hullua maksaa leivästä josssa on vähän jotain sisällä niin niin paljon. Mutta joskus tääki on ihan jees.
Eilen vieteltiin janeten yllätys synttäreitä <3
Kävin yks päivä kampaajalla vetämässä hiuksista ihan reilusti pois. Sillä mun hiukset oli ihan sika huonossa kunnossa kaiken värjäilyn takia. Nyt mulla alkaa olee päässä aikalailla mun oikee väri josta en tykkää lainkaan. En oikeestaan pidä näistä hiuksista ollenkaan, mutta kai näihin tottuu..
Käytii torstaina tuukan kanssa sairaalassa hakemassa mulle antibiootti ja jotta päästii parkkiin nii piti hankkia tollai lipuke. & musta toi oli niin valtavan söpö, että se oli pakko kuvata :-D
Tänään oon ollut lastenhoitaja pienelle 11kk taaperolle. Koda oli mulla hoidossa n. 3 tuntia. Käytiin puistossa leikkimässä ja leikittiin tässä mun luona. Koda oli mulla ekaa kertaa hoidossa kun oli puol vuotias. Jotenki nyt oli kivempi kun Koda osas jo puistossakin kävellä sinne minne halus mennä leikkimään. Pian Kodan lähdön jälkee käytii syömässä tuukan kanssa ja suunnattiin äitille.

Huomenna kouluun ja uus viikko. Tuntuu että viikonloput on aina liian lyhkäsiä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat