lauantai 4. lokakuuta 2014

päivä mökillä.

Tää postaus on nyt ollut mulla luonnoksissa muutaman viikon. En oo vaan löytänyt tähän oikeita sanoja. Mutta pitäiskö edes? En osaa sanoa muuta, kuinka mä vaan viihdyn tuola peltojen ja hiekkateiden keskellä. Kuinka musta tuntuu aina sielä että pystyn vihodoin hengittämään. Oon kaukana kaikesta.

Muuten. En ole koskaan tullut ajatelleeksi tätä, koska tuntuu ihan uskomattomalta että joku lukioista haluis laittaa mulle sähköpostia. Kuitenkin eilen niin kävi, sain tosi ihanan yhteydenoton & muistan taas miksi ihmeessä mä tätä teen! Eli jos jollain on sellasta asiaa ettei halua sitä tulla blogiini kaikkien luettavaksi kertomaan, tai muutenki vain jotain niin mun s posti on:
janettenikki@hotmail.com :-)

Nyt mä alan etsimään jotain kuteita ylleni, laittautumaan ja lähtemään ystävän kanssa kahville, ihanat lauantait teille! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat