perjantai 24. lokakuuta 2014

tervetuloa pakkanen!

....Sillä mulla on mitä ihanimmat kengät lämmittämässä jalkoja! Käytii eilen pyörähtää karismassa Tuukan kanssa ja mekassa sattu just silloin olee loppuun myynti ja kaikki kengät oli -50% ! Oon halunnu aina talveks ugit, ja kirosinki sitä jo tänä vuonna moneen kertaa miten isi heitti viime vuonna mun ugit multa salaa roskii. (jep, sil oli tälläi tapa heittää mun reikäsiä kenkiä roskii kun olin jossain poissa. Ja mun mielestä niillä kaikilla kengillä pysty vielä kävelee ihan hyvin vaikka oli riekä jossain tai melkee jopa pohja irti :-D) Nytkun asun yksin jo, ja rahaa on tosi niukasti (varsinki tässä kuussa) niin ne ugit missä sattu olemaan yks reikä, niin ois käynnyt mainiosti. Mutta eilen sattu löytymään ihanimmat ugit mitkä mulla on koskaan ollut ja vielä puoleen hintaan. Nyt oon valmis lumeen ja pakkasiin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat