torstai 20. marraskuuta 2014

'älä käänny itseäsi vastaan.'

 [1] kisse, pur. [2] meitsie selfie
 [4] ootd. kulta osti mulle ihanan kaulahuivin & oon ihan valmis talveen. [5] ootd 2 & punatut huulet.
[6] sisko oli ihana yks päivä ja toi mulle kotii mäkkisafkaa <3 [7] olin eilen laittamassa kynnet anskulla :-)

'janette, älä käänny itseäsi vastaan. Sinä itse, ja sun ajatukset on pahin vihollinen sulle. Sä luot sen kaiken itsellesi.'

Mä tiedän että mun pitäis hoitaa itseäni, mutta se on niin hankalaa sen kahden kerran jälkeen kun oon tosissani hakenu apua, niin mulle on vaa naurettu ja vähätelty. En kestäis sitä enään että eka kerron ne pahimmat ja satuttavimmat asiat ja sit niille nauretaa. En saa suutani auki. En saa sanottua mitään tärkeää.

Kaikki kaatuu päälle. Koulu ei edisty, tää blogi ei edisty. Stressaan kaikesta kamalasti, varsinki kokeista ja varsinkin tälleen jakson loppu viikoilla, kun on kamalasti kokeita ja kaikki pitäis osata ja päästä läpi. Joka päivä yritän koulun etee mut silti vaan tuntuu että tipun kärryiltä, en pääse läpi, en osaa ja oon hukassa. En päässyt lastenhoitaja koulutukseen. En saa mistää kiii elämässä. ja loppupelissä oon oikeesti niin yksin.

Mulla ei ole edes sanoja. Vain kyyneleitä ja epätoivoa. tuntuu ettei mikään voi vahingossakaan onnistua tai mennä hyvin.. kaikki on yhtä kamppailua kaiken kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat