sunnuntai 2. marraskuuta 2014

illalla nukahdat ja aamulla heräät mikä on se jokin, jolla itsesi keräät.

En tiedä oikeen mistä alottaisin. On tapahtunut niin paljon, vaikka tosin tuntuu etten oo tehnyt mitään.
Alotetaan vaikka lähimmäisestä! Mentii tänään T:n kanssa käymään kylässä äitin kaverilla, ja kaiversin ihka ensimmäisen 'kurpitsan', (noi tehtii appelsiinistä!) haha :-D
 Käytii eilen yöllä läntisellä hautausmaalla. Rakastan niin käydä sielä pyhäpäivinä, se paikka on niin kaunis että voisin vaan istua kaiken sen yläpuolella monta tuntia ja katella sitä kynttilä merta. Tuntuu niin hassulta miettiä että tosiaa mun kaverin kuolemasta on monta vuotta, vastahan se piti mua kädestä kiinni ja kertoi rakastavansa.
Koulua ja töitä. Niinku tosiaan edellisessä postauksessa kerroin että olen alottanut työt koulun ohella. Meitsi palas siihen ikivihattuu puhelinmyyntii, hassusti vaan huomaa tekevänsä vaikka mitä että saa rahaa jolla ostaa ruokaa. Ilman tätä työtä mä olisin nälissäni, & huomaa kuinka siitä 'paskastaki' työstä voi olla kiitollinen. Siitä tää on hyvä, ettei tota työtä ole kuin 3 kertaa viikossa.

Viime viikon tiistaina oli toinen leiripäivä ja kun voitettii koko leirin kummatkin kilpailut niin meidän joukkueesta jokainen sai palkinnoks mukin täynnä karkkia ja twix patukoita :-D
 Selfiet X 100 :-D
Meidän yhille kavereille oli tullut kissanpentu, ja mentii sitä kattelee yks päivä. Kissanpentu kuume nousee! :-D
Perjantain koulu safkaa, ja lauantain meitsi kokkailua. Kyl musta kokki vielä saadaa:-D

haha, yks aamu kun mä lähdin kouluun niin kaveri tuli nukkumaan mun luo :-D

Musta on niin käsittämätöntä että on jo marraskuu. Vastahan oli kesä, syksy. Ihan pian on joulu, ja ihan kohta lähetään lappii jonka matkaa oon odottanut jo 1,5 vuotta!! 

12 kommenttia:

  1. Sä niiku iha vittuillakses pistit sit jonista kuvan sun blokiin? ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule oili, mum blogi ja saan laittaa mitä haluan!:-) en tienny että edes tiedät että mulla on blogi jotenka miten oisin voinu vittuilu mieles ton laittaa?:-D ei muutenkaa kuulu tapoihi sellai.

      Poista
  2. Miten sun blogist voi olla tietämättä kun jaat sitä jokapaikkaan? ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mulla ig ja ask:is tiedois muuallapa en oikee jaa. Että jos se on susta kaikkialla jakamista niin jep:-) ja mitäpä se sua hiertää vaikka jakaisinki?

      Poista
  3. Ihme ku et oo instaa laittanu jos tolla periaatteel oot liikentees ��

    VastaaPoista
  4. Joko unohit mistä tässä ollaan puhuttu? Eihyvääpäivää...

    VastaaPoista
  5. Sanoinhan että blogini löytyy ig tiedoista!:-) & jonin kuvaa en ig laittanu ettei sulle jää kii:-D mutta en jaksa alkaa täällä vääntää sin kans mitää. Jos sul on jotain asiaa nii pyydä jonilta mun numero, ei tarvi tulla tuukan kautta viestimään!

    VastaaPoista
  6. Vaikee sitä sullekkaa laittaa ku taisit estää mut? ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :-D sillä en tosiaakaan oo millää tapaa velvollinen kuuntelee sitä sun valitusta, haukkumista ja syyttämistä. Ja vielä vähemmän on tuukka!

      Poista
  7. Kannattaa tarkistaa uudellee sanakirjast et mitä tarkoittaa valittaminen ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anteeks mut mä en osaa enää ku nauraa sulle :-D

      Poista

Lukijat