tiistai 25. marraskuuta 2014

maailman ihanimmat lenkki kengät

Oon ajatellu pitkään ettei mun kannata ostaa mitää juoksu lenkkareit, ja tottahan se on! Kuitenkin mulla alko koulussa sali josta oon tosi innoissani sillä, se ope tekee jokaiselle meille henkilökohtasen saliohjelman ottaen huomioon ihmisen tavoitteet, halut & nykyisen kunnon. Jonka lisäksi, joka kerta saa treenin jälkee mennä palautumaan uimahalliin koulun piikkiin, (oon siis stå:lla koulussa, eli uimahalli ihan lähellä) sillä uiminen on parasta palautumista lihaksille. 
Kuitenkin, salille ei saannut mennä ellei ole sisäkenkiä tms. Enkä tosiaan omistanut yhtiäkään. Jotenka lähdettiin tuukan kanssa mulle niitä ettimään eilen. Tuukan äiti osas kertoa että anttilan intersportissa on loppuunmyynti alet, ja löys vielä lehden jossa oli lisä ale lappu. Rakastuin näihin heti, ja vielä enemmän kuin pääsin niitä kokeilemaan. Tosi ihanan tuntuset ja hyvät jalassa, miksei perus kengätki vois olla näin hyvät? 
Metsästettiin toista paria varmaan puol tuntia, koska ei saatu apua. Kysyttiin myyjältä, mutta hän vaan tokas ettei voi auttaa koska parin ettimiseen voi mennä vaikka 5tuntia. Onneksi oli vähän ystävällisempi myyjä just ennen sulkemisaikaa, joka sitten löys toisen parin heti! Oikee hinta oli 120e mutta kaikkien alennuksien jälkeen vaan 40e !! Oon niin tyytyväinen ja rakastunu näihin! Musta nää on ihan mun näkösetki. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat