lauantai 13. joulukuuta 2014

viimeistä viedään..

 ..nimittäin tätä vuotta! Ajattelin koota teille vähän paloja tästä vuodesta!
tää vuos on ollut ehkäpä tapahtuma rikkain ikinä! Sillä, pääsin mun vaikeimmasta erosta yli josta luulin etten koskaan tulis selviämään siitä, oon ylpee että oon ollut niin vahva vaikka osastolla käytiin, monet itkut väännettiin ja muutamat paniikkikohtaukset läpi käytiin, nyt kuitenkin kaiken jälkee, tämä henkilö on vieläkin mun elämässä, ja ollaan hyvissäkin väleissä. Tän vuoden alussa törmäsin sattumoisin jätkään, jonka kanssa olin ryypännyt 15vuotiaana yhden kesäpäivän. Tämä poika kysyi mua bussissa seuraavaksi illaksi tivoliin, ja siitä päivästä asti ollaa nähtykkin joka päivä, kohta meille tulee 10kk ja pieni yhteinen elämän suunnitelmaki löytyy, (kerron kyllä sitten tarkemmin myöhemmin kun se on ajan kohtaista) kenenkään ei varmaan oo vaikee arvata että puhun nyt tuukasta? Muutin vappuna omaan kämppään, kesä oli ihana: käytiin niin serenassa, kun summer upissa, flowparkissa vierumäellä, vietettiin aikaa niin yhdessä kuin kavereittenkin kanssa, sain tänä vuonna koulutuspaikan stå:ltä, liiketalouden alalta, oon käynyt ystävän kanssa virossa ekaa kertaa ilman isää/jotain vanhempaa & oon tutustunut moniin ihaniin uusiin ihmisiin! + kerennyt täyttää 19.
Mutta tää vuosi on ollut myös raskas! Vaikka omaan kotiin muutto on ollut enimmäkseen hyvä ja positiivinen asia & rakastan asua yksin ja tulla tyhjään omaan kotiin raskaan päivän jälkeen yksin, niin silti on tässäkin asiassa kääntöpuolensa: on tullut stressattua raha asioita, on ollut pakko tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, tiskata, siivota, käydä kaupassa vaikka ei välttämättä niihin asioihin aina koulupäivän jälkeen olisikaan voimia. Vaikka olen saannut koulutuspaikan niin siinäkin on varjopuolensa: se turhauttaa, itkettää, stressaa. tää ala ei oo se missä näkisin itseni töissä. tuntuu tyhmältä 'raataa' ja nähdä vaivaa asian eteen joka ei oikeestaan kiinnosta pätkääkään. Olen silti sitä mieltä että parempi käydä koulussa kun jäädä kotiin makaamaan & kaikenlisäks me ollaan se sukupolvi joka joutuu opiskelemaan enemmän kuin yhden ammatin, niin ei tästä haittaakaan ole! Oon tänä vuonna menettänyt mun parhaan ystävän, joka on tehnyt tästä loppu vuodesta aika raskaan. Tää asia on varmaan raskin koko vuodesta mitä oon joutunut läpi käymään ja kokemaan.

Kaiken huonojen asioitten keskellä ja läpi käynneenä voisin silti melkeempä sanoa, että on tässä vuodessa ollut enemmän hyvää kuinpahaa & muissa aikasimmissa vuosissa Parasta tässä vuodessa on tainnut ehdottomasti olla tuukan löytäminen!

Miten teidän vuosi on mennyt? Mikä on ollut parasta?

2 kommenttia:

  1. Paljon on sunkin vuoteen mahtunut. Itelläni ollut vauhdikas ja mielettömän upee vuosi. Kaiken ilon ja upeuden mukana on kulkenut suuri suru, kun edesmennyttä rakasta ukkia on ollut kova ikävä. Paljon oon oppinut asioita.
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ettei sun vuotesi ole ollut pelkkää surua ukistasi huolimatta. Otan osaa & vaikka niin kliseiseltä kuulostaaki niin aika parantaa! Voimia paljon & ihana kun kommentoit ♡

      Poista

Lukijat