sunnuntai 1. helmikuuta 2015

helmikuun ensimmäinen.

Kävimpä eilen salilla aamusta, ja hölkkäsin 4km juoksumatolla, puuh! Kävin hakemassa kotimatkalla vähän välipalaa ja tarkoitus oli lähteä suihkun kautta kaverille, mutta lähtö tulikin sairaalaan siskon seuraksi. 
 Mulla oli keskiviikkona matikka 2 kurssista 2 koetta uusittavana. Tiistai iltana käytiinkin näitä asioita miehen kanssa 3tuntia läpi. Meillä oli vain tuntii aikaa tehdä, enkä saannut toista koetta kuin puoleen väliin tehtyä, mutta kuulema saan onneksi jatkaa joku toinen päivä. Jos en pääse läpi, niin joudun uusimaan koko kurssin, ja tää on nyt vähän stressanutkin mua. Saan olla vaan kiitollinen että mulla on mies joka jaksaa takoa näitä asioita mun päähäni, kun en meinaa ymmärtää edes rautalangasta vääntäen. 
 Torstaina mä hölkkäsin 3km miehen työ paikalle. Kävin kaupan kautta hakemassa juotavaa, ja ai että toi on hyvää! Siitä tuli yksi mun lemppareista, kyllä ihan kertaheitolla.
 Perjantaina kävin siskon kanssa amarillossa syömässä, ja ajattelin ottaa jotain terveellisempää aina sen samaisen burger mätön sijaan. & tää oli pettymys. :-( 
 koe oootd :-D en jaksanut edes vaivautua meikkaamaan. 
Niin ja mitä sanoinkaa siitä kuinka kiitollinen saankaan olla mun ympärillä olevista ihmisistä? Kaveri tuli torstai iltana tuomaa mulle hesestä safka 12 aikaa illalla :-D 

Mä en saannutkaan sitä siskon kaksiota, mistä puhuin pari postausta sitten. Mutta sain kyllä samasta talosta 14neliötä isomman ja 100e halvemman yksiön! Kotiudun sinne 21-22 päivä tätä kuuta jotenka tämä kuu taitaa olla vähän hiljaisempi täällä blogin puolella. Kun on vielä siskon muuttoa, ja pääsykokeita tms.

Ihanaa alkanutta helmikuuta! :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat