sunnuntai 22. helmikuuta 2015

minä, miehen silmin.

Muistatteko kun jo viime vuonna puhuin siitä erikoisemmasta postauksesta mikä ois lähipäivinä tulossa? No se vähän veny kaikista sattuneista syistä, mutta nyt se olis tulossa! Mä pyysin mun miestä kertomaan mulle että mikä tekee musta just mut. Eli sellassia ominaisuuksia jotka on niin mua ja miten se mut näkee. Mä itse kirjotan tätä, sillä mies ei oikee osaa kirjottaa mitään. Kuitenkin se tässä mun vieressä sanelee näitä juttuja ja kirjotan ne ylös ja vähän selitän. 

1. Hymy

Tää oli eka asiakin missä tuukka kiinnitti muhun huomiota. Se on kuulema kiva, ja parantaa päivää vaikka ois kuinka huono päivä.

2. yli ADHD

Oon tosi vilkas, ja mul on todettukki ylivilkkautta muttei koskaa niinkun ADHD:ta. Innostun tosi pienistä asioista, ja sitku innostun nii alan vaa hyppimää ja pomppimaa ja selittämään kauheesti. 

3. Nukahtaminen suklaa suussa.

haha, oon kertonutki varmaan täällä että oon kauhee suklaa riippuvainen. Mulla on ollut tapana herätä aamu yöllä kauheesee suklaa himoo ja jos sitä vaan kaapista löytyy nii pakko syödä kaikki mitä on. Tää on ihan kauheen kuulosta :-D ja kerran tosiaa olin nukahtanut se suklaapala suuhun! :-D

4. Semmoinen päättäväisyys. 

Oon tosi itsepäinen. esim. jos päätän jotain niin teen sen myös. Esimerkkinä mies anto sosiaalialalle pääsyn. Sillä tosiaan oonhan jo ollut soveltuvuuskokeissa 6 kertaa. Ja sen kun kerran etittii mulle juoksukenkiä. Löysin ihanat kengät mutta ei löydetty mistään sitä kenkälaatikkoa missä on ne molemmat parit. Kauppa oli auki enää 5minuuttia ja mä sanoin etten tosiaa lähe täältä enneku saan ne. Kysyttii myyjiltä että missä se kenkälaatikko on, mutta ne vaan tokas ettei osaa sanoa että se voi olla missä vaan, että emmä nyt kerkee auttamaa. viime minuuteilla mä sain toisen myyjän kiinni ja se löys mulle ne kengät ja oli paljon ystävällisempi kun toi eka myyjä. Jos mä jotain päätän niin mun päätöstä on tosi vaikee alkaa puhumaan ympäri. Tää on toisaaltaa tosi hyvä juttu mutta myös niin huono monessa muussakin asiassa.

5. Nauru

'Se nyt on vaan vähän tommonen. varmaa kuulee koko lahti kun sua naurattaa' Oli miehen vastaus :-D Tosiaa mun nauru on aika kova ja raikuva, enkä osaa hillitä sitä silloin ku se tulee. Naurukohtauksia siis tulee milloin missäki. enkä mä edes osaa hävetä tätä asiaa! :-D
6. Avuliaisuus, tai semmonen muitten huomioiminen. 
'Just semmonen että sä huolehdit kaikista ja autat kaikkia jos niillä on hätä, ihan sama mitä ne on sulle tehnyt.' Jep. En osaa jättää ketää yksin jos joku tarvii apua. En vaan osaa. Meen herkästi kysymäänki että tarviitko apua tai onko kaikki hyvin. Ihan siis tuntemattomiltaki, jos ne näyttää sellassilta että joku on hätänä. 


7.  Lässytys. 
Tää on miehestä tosi ärsyttävää, mutta aina ku nään jotain söpöä niin alan lässyttää ku vauvalle :-D 

8. Kaikesta turhasta pillittäminen. 
Eli haha, itken kaikelle. Oikeesti kaikelle. Esim. kerran tuukan äiti oli ostanu mulle donitsin, aloin itkee. Kerran ku päästettiin yks eka luokkalainen poika tien yli ja se moikkas sillee kiittäekseen, aloin itkemään. Kun sain tuukan äitiltä joululahjan, aloin itkemään. Itkin ted elokuvassa kun se nalle meni rieakalaiks :-D siis oikeesti ihan kaikelle!! 
9. Julkinen pelleily häpeemättä. 
Tää on vähän sama sen nauramisenki kanssa. Saatan alkaa tanssimaan kaupassa jos siellä soi hyvä musiikki, tanssin autossa, laulan missä vaan tmstms


10. Vauva intoilu. 

'sä tiiät niistä kaikkea liikaa ja sä jaksat vouhottaa vauvanrattaitte perää, vaikke sulla edes ole vauvaa.' Oon jo jonku vuoden ehkä ihaillu yhden vauvaliikkeen rattaita, mun lempi lehti on kaksplus ja mun blogi listalta löytyy enemmän äiti/vauva blogeja kuin lifestyle. :-D

 Mitä te tykkäsitte tän tapasesta postauksesta? 
Oon nyt saannut muutettua uuteen kämppään, ja kun lomakin alko, niin varmaan huomenna tulee jo niitä 'oikeita' kuulumisia :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat